MM-kisojen 2012 lipunmyynti jatkuu 26.4. klo 9

  • 529 983
  • 1 975
Tila
Viestiketju on suljettu.

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Ja itse aiheeseen sen verran, että olisin mennyt katsomaan jonkun matsin varmasti paikanpäälle, jos oltaisiin samoissa hinnoissa kuin edellisillä järjestäjillä mutta näkeehän nämä telkkaristakin...

Viime keväänä Slovakian kisoissa oli todella kalliit hinnat, jos suhteuttaa maan palkkatasoon tai vaikka Extraligan lipunhintoihin.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kalervo Kummola puolusti kalliita MM-lippuja - Leijonat - Urheilu - HS.fi
Tämä Kummolan "luulo" ei ole totta ja tietysti Kummola itse puolustaa loppuun saakka lippujen hintoja. Itse en enää viitsi enempää kirjoitella lippujen hinnoista, jos ei tule asiaan uutta näkökulmaa, kun ei tämä keskustelu etene mihinkään suuntaan. Voisin minäkin väittää, että en lähde peleihin, kun ne pelataan Jokerien kotihallissa, mutta en sentään sellaiseen alennu. Hinta/laatu ei nyt vastaa tuotetta Suomen alkulohkon peleissä, poislukien USA- ja Kanada-pelit, mutta olkoon niin, jään vain pois kokonaan kisoista, joista olin ajatellut ostaa lippuja alunperin 1000 eurolla. Nyt en osta ja suosittelen samanlaista harkintaa kaikille muillekin henkilöille, jonka olen otse tehnyt. Vastaavatko lippujen hinnat myytävää tuotetta vai ei. Oma vastus itselleni on, että ei vastaa.
 

Patrik79

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, TORONTO
Jännä juttu, että lippupaketteina kun olisi ostanut alkusarjaan liput niin hinta olisi ollut 270€, mutta nyt yksittäin ostettuna nopealla matematiikalla hintaa tulee samalle paketille 350-400€, eli hiukan ollaan vielä ruuvia väänetty. Hyvä näin, sillä meikä katsoo tyytyväisenä pelit naapurissa.

Pakko laittaa vielä, että hyvät paikat ruotsissa+risteily(Hki-Tuk-Hki, buffeteilla)+bensat Oulu-Hki-Oulu =pelkkä paskin lippupaketti jaffalaan!

Tuskin olen ainoa suomalainen joka näin tulee tekemään. Lisätään tähän vielä ne suomalaiset jotka päättävät jättää liput ostamatta niin paljon virtaa rahaa ohi suomalaisten yrittäjien. Kotikisoissa pitää huomioida se, että järkevillä hinnoilla oltais tuotu rahaa MEIDÄN pussiin oluen/ruoan myynnillä, hotelleille, taksifirmoille, fanitavaran myyjille, yms yms. Nyt kun ihmiset jäävät protestoimaan lippuja kotia, kukaan ei tienaa penniäkään. Ja ne vähätkin menevät länsinaapuriin, muttei Turkuun :D
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Nyt kun ihmiset jäävät protestoimaan lippuja kotia, kukaan ei tienaa penniäkään. Ja ne vähätkin menevät länsinaapuriin, muttei Turkuun :D

Jos Ruotsissa on tolkun kiekkokulttuuri, niin kyllä ainakin minä ne rahat heille mielummin soisin. Jos ei muuta, niin esimerkkinä siitä, että ahneella pitäisi olla paskanen loppu (vaikkei niin aina käykkään).

Meillä on tosiaan nyt kahdet peräkkäiset kotikisat ja jo 2003 hinnoilla Kummola olisi tehnyt tuplatilin, edelliseen kertaan verrattuna. Se, että tästä huolimatta lippujen hintoja korotetaan ainakin kolminkertaisiksi, on puhdasta ahneutta ja pistää miettimään, että mihin Gunga näitä rahoja tarvii? Maksatetaanko Kummolan CHL seikkailut ja siitä koituneet velvoitteet suomalaisilla kiekkokuluttajilla? Vai voisiko olla niin, että nämä rahat valuvat esim. joihinkin rakennusprojekteihin, tyyliin Tampereen uusi halli tai Hjalmarin leijonarakennus?
 

NAPAKYMPPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Titaanit
TURKKILAISET JOPPARIT?
Olen kiertänyt kisoja toistakymmentävuotta, Turkkilaisiin joppareihin en ole törmännyt, mutta itäeuroopan pojat siellä on vastassa olleet joka vuosi samat naamat. Kuuluisimpana Ukrainalainen Roman.
Tuskin olisi jopparit hallia tyhjäksi ostaneet, tietävät vuosien kokemuksella varsinkin pohjoismaalaisten haluttomuuden maksaa kiskurihintoja. Uskon että inhimillisillä hinnoilla joka on ollut tähänasti jokapuolella ja näkyy olevan tänävuonna Ruotsissakin olisi saatu hyvät kisat. Muistutan vielä että keskihinta kisalipuille on ollut aiempina vuosina eripuolilla noin 50-80€ alku- ja välisarjoihin hinta riipui kategoriasta. Pleijarit ja loppuottelut ovat sitten olleet juttu erikseen. Alku- ja välisarjojen liput ovat olleet kaikkiin sarjan otteluihin samanhintaisia huolimatta siitä kuka pelasi. NYT Jääkiekkoliitto Kummolan johdolla on ottanut joppareiden hinnoittelun käyttöön ja siitä kärsivät eniten Suomi fanit. Kotikisat tänä vuonna katkaisevat ainakin minun osaltani pitkän MM kisaputken live seuraamisen osalta. Nyt pitäisi maksaa enemmän pelkistä lipuista kuin aiempina vuosina matkat, hotellit ja 4-5 Suomen peliä ympäri Eurooppaa maksoi. Selitykseksi ei kelpaa että nyt taotaan rahaa. SELLAINEN politiikka kapsahtaa pitkässä juoksussa Jääkiekkoliiton omaan nilkkaan.
Fakta on että ärsytettynä Suomipoika protestoi teoillaan, eli jättää tulematta Hartwall areenalle. Kiva nähdä pystyvätkö rahamiesten porukka saamaan yhtä aidon ja hulvattoman tunnelman Areenaan kuin me tavalliset tallaajat olemme jo vuosia saaneet ulkomailla MM peleissä ja kotimaan ja Ruotsin Eurohockey tourin peleissä.
 

NAPAKYMPPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Titaanit
Jännä juttu, että lippupaketteina kun olisi ostanut alkusarjaan liput niin hinta olisi ollut 270€, mutta nyt yksittäin ostettuna nopealla matematiikalla hintaa tulee samalle paketille 350-400€, eli hiukan ollaan vielä ruuvia väänetty. Hyvä näin, sillä meikä katsoo tyytyväisenä pelit naapurissa.:D

Jos huomioit sen että 270€ paketti 2 päivää ja 4 ottelua sisältää 1 Suomen ottelun / paketti. Jos haluaa katsoa esim 4 alkusarjan ottelua olisi pitänyt ostaa 4 pakettia. Olisi tullut mukana myös sellaisia otteluita joita tuskin olisi kiinnostunut katsomaan ja hintaa olisi mennyt1080€ eli kalliiksi olisi tullut Suomen ottelu, tai sitten olisi täytynyt mennä JOPPAAMAAN ne liput joita ei aijo käyttää jotta saisi rahansa takaisin. Olisi aika kohtuutonta sellaiselle joka asuu esim. yli sadan kilometrin päässä Helsingistä, tulisi lisäkustannuksia matkoista tai hotellista jotka ovat kisojen aikaan varmaan aika suolaisissa hinnoissa. Eli aikamoista pakkomyyntiä tuo pakettihinnatkin Suomessa.
Ja nyt sitten Suomen ottelu 155€ kpl. hintaa menee siis teki ihan mitä vain.
Kyllä tässä tavallista tallaajaa kyykytetään.
 

NAPAKYMPPI

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Titaanit
Viime keväänä Slovakian kisoissa oli todella kalliit hinnat, jos suhteuttaa maan palkkatasoon tai .

Nyt on vielä pakko kommentoida yllä olevaan. Slovakkiassa maksoi välisarjan peleihin lippupalvelusta 37,50€/lippu + luottokortin käsittelykuluina sen verran että lipun hinnaksi erittäin hyville paikoille jäi 42€ kappale. Ei voi sanoa kalliiksi ja samaa mieltä oli paikallisetkin. Toissa vuonna Kölnissä liput maksoivat muistaakseni yläkatsomoon 45€ kappale. Zurich 09 50€ kpl. jne.
Ei voi noita hintoja edes verrata Suomen hintoihin ja kun vertaa Ruotsin hintoja kevään kisoihin saa todellisuus pohjaa missä on kallista!
Nyt lopetan omalta osaltani aiheen tähän ja teen kuten Johannes ja katson kisat paikallisen Pubin skriiniltä Mertarannan selostamana ja tuopposia nauttien. Seuraavat kisat joko ensi kevään finaalit Ruotsissa tai sitten 2014 Valkovenäjällä. Tsemppiä Leijonat!
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Teimme omatoimimatkan Kölniin vuoden 2010 mm-kisohin. Matkaamme kuului 3 yötä hotellissa, edestakaiset lennot air berlinillä sekä 2 Suomen alkusarjan ottelua alakatsomossa (toinen otteluista oli isäntämaa Saksaa vastaan). Hintaa tälle lystille tuli yhteensä 360 euroa.

Nyt jos menisin kotikisoihin katsomaan kaksi suomen alkusarjan peliä alakatsomoon tulisi niille hintaa 390euroa + palvelumaksut!!!

Käsittämätöntä että matkan saa keskieurooppaan lippuineen ja hotelliöineen halvemmalla kuin kaksi ottelua kotikisoissa!

Järjetöntä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Veikkaan, että kisojen jälkeen kritisoidaan suomalaisyleisön tyhmyyttä, kun jättävät käyttämättä mahdollisuuden seurata kotikisoja livenä. Nähtyäni lipun hinnat en ole edes harkinnut niiden ostamista, vaikka sitten saisinkin punaviherstallari-köyhälistö-väärinkannattajan maineen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
On tämä Kummola aika ihme ukko. Rautakansleri on niin hakoteilla kun vain voi olla ja kommenteista paistaa läpi rahan himo, törkeä rahastus. Pakko tuollakin taholla ymmärtää että näillä hinnoilla liput menevät vain yrityksille/varakkaille ja normaali palkansaajaperheet jäävät nuolemaan näppejään.

Ei voi kun todeta, pitäkää tunkkinne ja toivon että MM-kisoja ei pelattaisi Suomessa kun niistä ei ole iloa sille suurimmalle kohderyhmälle joka on vielä vanhempiensa palkkapussilla elävä urheilijanuori!

Tämä vei viimeisen kiinnostuksen maajoukkue-pelejä kohtaan. Tälläisen toiminnan myötä hiipuu myös kiinnostus joukkueeseen hiljalleen kokonaan.

Toisaalta, olen täällä aikaisemminkin todennut että isommat kiksit saan HIFK-matseista ja viime kausi oli jotain niin kaunista mihin ei yllä yksikään ämäm-joukkueen tv:n välityksellä seurattu mestaruus/saavutus.

Vien jälkikasvua jääkiekon tiimoilta tulevaisuudessa vain HIFK:n peleihin ja sillä hyvä. Sitä toimintaa kannattaa mielellään nykyisillä lipun hinnoilla.

Lopuksi vielä karkea kärjistys(toivottavasti tätä ei lue J-P Vuorinen ja HIFK-markkinointiosasto): Voisin maksaa HIFK -finaalimatsista tuplahinnan nykyiseen verrattuna, mutta Suomen alkusarjamatsin hintakatto on siinä samoissa noin 50€.


_
 
Viimeksi muokattu:

Patrik79

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, TORONTO
Pakko kommentoida sitä, että porukka valittaa ettei perustyöläisillä ja perheillä ole varaa mennä katsomaan otteluita. Kyllä mä luulen, että lähes kaikilla työssäkäyvillä olisi varaa mennä katsomaan, mutta kuka PERKELEEN TYHMÄ viitsii maksaa perushöntsästä 155+€. En ainakaan minä! Vituttaa vaan, että köyhillä ei ole varaa. On varaa, mutta käytän rahat jonnekin muualle.. Esim. Kaljaan!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pakko kommentoida sitä, että porukka valittaa ettei perustyöläisillä ja perheillä ole varaa mennä katsomaan otteluita. Kyllä mä luulen, että lähes kaikilla työssäkäyvillä olisi varaa mennä katsomaan, mutta kuka PERKELEEN TYHMÄ viitsii maksaa perushöntsästä 155+€. En ainakaan minä! Vituttaa vaan, että köyhillä ei ole varaa. On varaa, mutta käytän rahat jonnekin muualle.. Esim. Kaljaan!

Meillä on sitten eri käsitys siitä onko varaa vai ei. Katsoitko paljon maksaa liput Suomen alkusarjan peliin esim 2 aikuista + 2 lasta?

Siinä olet oikeassa että ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se...


_
 

Patrik79

Jäsen
Suosikkijoukkue
JOKERIT, TORONTO
Tiedän mitä liput maksavat ja olen edelleen sitä mieltä, että LÄHES kaikilla työssäkäyvillä olisi varaa maksaa liput. Vähintäänkin pienellä säästämisellä. Pointtini on, että 90% boikotoivista leijonafaneista tuomitaan suorilta KÖYHIKSI. "Tulisittehan te katsomaan pelejä jos teillä olisi siihen varaa!" Meidän perheellä ainakin olisi varaa maksaa em. summa, mutta mielummin käytän rahat vaikka viikon ulkomaanmatkaan tai investoin jotain yberiä kotiteatteriini.. Yhteen pilipali lätkämatsiin en tota rahaa laittais vaikka mikä olis. Sais olla kentällä melkoisia nimiä, että syttyisin. Kyseessähän on matseja mitkä käydään puolivaloilla vaan voittamassa...

Jos ihan rehellisiä ollaan niin tuo 70€ alkusarjan peleistä alkaa olemaan sellainen summa, että sen vielä maksaisin mielelläni ihan fiiliksen ja Leijonien takia.. Vaikka Suomi-Ranska ei niin hirveästi sykähdytäkkään..
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
IS-Veikkaaja puuttui Suomen MM-kisojen lippujen sikahintoihin 7.2.2012 lehdessään (Vili Pesu, sivu 9). Urheilulehti elää taas niin korkealentoisissa pilvilinnoissaan, että ei ehdi kommentoimaan niin mitätöntä asiaa kuin Helsingin MM-pääsylippujen sikahinnat 9.2.2012-lehdessään, eikä 2.2.2012-lehdessään, josssa halattiin ja pusittiin Pekka Haavistoa oikein kansikuvaa myöten. Kenen asialla liikut Urheilulehti, lukijan ja jääkiekon suurkuluttajan vai Kummolan sikamaisten MM-lipunhintojen. UL tekee mileipidejournalismia, joten hiljaisuus lienee hiljaisen hyväksynnän merkki. Olette osa ongelmaa Urheilulehti, ettekä ratkaisu ongelmiin.
 

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Pakko kommentoida sitä, että porukka valittaa ettei perustyöläisillä ja perheillä ole varaa mennä katsomaan otteluita. Kyllä mä luulen, että lähes kaikilla työssäkäyvillä olisi varaa mennä katsomaan, mutta kuka PERKELEEN TYHMÄ viitsii maksaa perushöntsästä 155+€. En ainakaan minä! Vituttaa vaan, että köyhillä ei ole varaa. On varaa, mutta käytän rahat jonnekin muualle.. Esim. Kaljaan!

Ehkäpä helsinkiläisellä sinklellä, työssäkäyvällä nuorella miehellä, jonka kustannukset jäävät ko. matsiin n. 200e (lippu, matkat,bisset) voi olla varaa..

Vertaas hei, kun lähdetään maakunnista parin lapsen ja muijan kanssa YHTEEN PELIIN, jolloin kustannus väh. n. 800e ja pari-kolme sataa ennemmänkin jos jäädään yöksi (=matsi loppuu myöhään, muksut saatava nukkumaan ja haluis itsekkin bisseä jne.). Paljos se palkansaajan keskim. nettopalkka käteen tällä hetkellä olikaan? n. 1800-2200e/kk?

Kyllä mun mielestäni aletaan jo puhua että ei ole varaa, kun pitäis kuukauden aikana maksaa laskutkin ja tarjota perheelle ruuat, vaatteet sun muut pakolliset.

Siihen en ota kantaa onko esim. MM-matsi Suomi-Ruotsi/Venäjä/Tsekki/USA/Kanada perushöntsää vai ei. Moni kuitenkin tykkäis katsoa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Yksi lippu myynnissä tuohon hintaan ja sekin todennäköisesti jonkun yksityisen myymänä. Tuonne pystyy kuka tahansa laittamaan lipun myyntiin mihin hintaan haluaa.

Juu, näitä tulee myyntiin varmaan myös huuto.net-sivuille, että joku pyytää Suomi-Ranska MM-pelin lipusta 50 euroa, koska haluaa itse tukea liittoa ostamalla 155 euron lipun ja sitten myydä lipun edullisesti eteenpäin. Se on käänteistä trokaamista. Uusi innovaatio: Virmanen keksi tryoutin ja Kummola käänteisen trokaamisen. Ostat lippuja ja myyt ne tappiolla pois, hyvää hyvyyttäsi.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Pitäisikö olla toisinpäin? Trokari osta viidelläkympillä ja myy eteenpäin kolminkertaisella hinnalla. Hyvä asia, kun liitto saa kisojen järjestämisestä rahaa edellyttäen, että se käytetään järkevällä tavalla suomalaisen jääkiekon hyväksi. Noissa järjestelyissä on hemmetinmoinen homma, eikä niitä ole mitään järkeä järjestää pelkästä hyväntekeväisyydestä. Persaukiset ja muuten vaan pihit voivat hankkia kosketusta maajoukkueeseen jokavuotisissa Karjala-höntsissä, jotka ovat aivan mittatilaustyötä heidänlaisilleen. Tänäänkin pääsee stadikalle ilmaiseksi, jos viitsii hiukan nähdä vaivaa. Liput pitäisi tosin toimittaa kotiovelle ja järkätä kyyti kaupantekijäisiksi, jotta kaikki valittajat ovat hiljaa. Paitsi, että eivät olisi hiljaa silloinkaan, vaan valittaisivat stadikan korkeista hinnoista, pitkistä vessajonoista tai ainakin Kummolan kaulaliinasta. Ollaan me vaan eri hieno kansa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Paitsi, että eivät olisi hiljaa silloinkaan, vaan valittaisivat stadikan korkeista hinnoista, pitkistä vessajonoista tai ainakin Kummolan kaulaliinasta. Ollaan me vaan eri hieno kansa.

Kerro vielä minkä summan olet jo itse sijoittanut MM-lippujen hankintaan. 1000 euroa vai 2000 euroa, kenties 0 euroa. Muuttuu uskottavaksi lippujen hinnan puolustajaksi, kun kertoo oman sijoituksensa yhteiseen asiaan. Kerro nyt, älä arastele yhtään.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kerro vielä minkä summan olet jo itse sijoittanut MM-lippujen hankintaan. 1000 euroa vai 2000 euroa, kenties 0 euroa. Muuttuu uskottavaksi lippujen hinnan puolustajaksi, kun kertoo oman sijoituksensa yhteiseen asiaan. Kerro nyt, älä arastele yhtään.
Pidätän itselläni oikeuden keskustella lipunhinnoista ilman sinun siunaustasi. Oletko itse menossa tänään stadikalle maajoukkuetta katsomaan. Ellet, et kuulosta kovin uskottavalta maajoukkuen kannattajalta. Maajoukkuetta on edelleenkin edullista seurata, jos siihen kiinnostusta riittää.

Se, että sinun kipukynnyksesi on ylittynyt, ei suinkaan tarkoita sitä, että lippujen hinnat olisivat absoluuttisesti liian korkeat. Katsellaan välitilinpäätös keväällä, kun tiedetään miten liput menivät kaupaksi. Lopullinen arvio voitaneen tehdä, kun nähdään miten ne vaikuttavat seuraavien kisojen myyntiin.
 
Yksi lippu myynnissä tuohon hintaan ja sekin todennäköisesti jonkun yksityisen myymänä.

Kyllä mulle yksi lippu riittäisikin jos aikoisin Ukrainaan mennä. On siellä alle Suomen MM-kisapelien hintojen aika paljonkin myynnissä. Mitä väliä sillä on kuka sen myy? Tulee tuon Viagogon kautta joka on luotettava ja turvallinen välittäjä.

Järjestelyissä on varmasti helvetinmoinen homma mutta ovatko järjestelyihin menevät kulut todellakin kolminkertaistuneet edellisistä Suomessa järjestetyistä MM-kisoista? Tuskinpa nyt kuitenkaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Pidätän itselläni oikeuden keskustella lipunhinnoista ilman sinun siunaustasi. Oletko itse menossa tänään stadikalle maajoukkuetta katsomaan. Ellet, et kuulosta kovin uskottavalta maajoukkuen kannattajalta. Maajoukkuetta on edelleenkin edullista seurata, jos siihen kiinnostusta riittää.

Eli 0 (nolla) euroa olet sijoittanut MM-lippuihin, kuten oletinkin.

Mitä ihmettä MM-lippujen hinnoilla ja niiden ostamisella on tekemistä kannattamisen kanssa. Eikö suomalainen köyhä sinusta voi kannattaa Leijonia uskottavasti. Olet kyllä härski tyyppi, kun tuollaista kehtaat vaatia, että pitää ostaa lippuja tai muuten ei ole uskottava Leijonien kannattaja.

Oma rahapinkkani kyllä riittää ostamaan liput vaikka sinullekin jokaiseen MM-peliin, mutta en käytä rahojani ylihintaisiin asiohin, kuten MM-liput alkulohkopeleissä Helsingissä 2012. Kummola kavereineen ostakoon liput keskenään toisilleen tai sitten taas jakaa liitto lippuja ilmaiseksi toukokuussa, kuten illan Suomi-Venäjä peliin.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En jaksanut selvittää, mutta onko tämän käynnissä olevan stadionottelun lipunhinnoilla eroa Talviklassikon hintoihin? Väkeä kun on puolet vähemmän.

Ja kyllähän tuo lippujen hinnoittelu aika käsittämättömältä rahastukselta vaikuttaa, mutta ei noita varmaan tarkoitus ole kannattajille myydäkään vaan yrityksille. Sinne sitten pääsee yritysten vieraat ottamaan viinaa ja keskustelemaan siitä kun tämä onkin joku erikoisjuttu kun on peräti neljä tuomaria kentällä jne.

Ihan käsittämätöntä paskanjauhantaa Kummolalta, kun sika kehtaa vielä vinkua siitä että jos ei ole halua maksaa niin ei varmaan kisat kiinnosta. Oikeasti monen keskituloisenkin rahat menevät moneen parempaan tarkoitukseen kuin yhteen kisalippuun. Minäkin saan kaksi NHL -pelilippua tuon lipun hinnalla ja varmasti on parempaa kiekkoa kuin väsyneessä Suomi-Ranska (tai vastaava) pelissä.
 

zlyvlk1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sparta Praha, Peliitat, Pelicans
Ajatusta vaan

Sellainen ajatus tuli mieleeni, että onko MM-kisalippua ostettaessa pakko tukea suomalaista jääkiekkoperhetä kokonaisuudessaan? Entäpä jos minua kiinnostaisikin nähdä vaan ottelu? Kyllähän suomalaiselle jääkiekolle sponsoreitakin on löydetty, joten nyt niitä haetaan sitten suomalaisista kiekkokatsojista. Nuo katsojamäärät eivät kerro klassikon, eivätkä kiekkokisojen onnistumisesta lopullista totuutta. Minä kannatan mielestäni jääkiekkomaajoukkuetta, en jääkiekkoliittoa. Mitä tämä nyt sitten tarkoittaakaan :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös