MM-kisojen 2012 lipunmyynti jatkuu 26.4. klo 9

  • 530 100
  • 1 975
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toki hyvinkin, vasta ensimmäistä kertaa itse asiaan mitään huomiota kiinnitin.

Aivan. Tuskin nämäkään siis ihan järjettömästi ole kauppaansa tehneet kun vieläkin kaupitellaan.

Itse menen asiakkaiden kanssa huomenna peliin. Syön buffettipöydästä niin paljon kuin ikinä jaksan, pistän kauluspaidan päälle ja istun ihan saatanan hiljaa.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, FC Barcelona
Lanternan Maskussa hiljaista kuin hautajaisissa ainakin toistaiseksi ja nippu ilmaislippuja sveitsi-kazakstan matsiin jakamatta. Rajoitettu 1kpl/"asiakas". Kävin siis vain tiskiltä noutamassa lipun.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on ollut varmaankin Kummolan tarkoitus, tämän takia Canal+ on ollut niin näkyvästi esillä joka paikassa. Rahat otetaan pois sitä kautta ja niitä ei jaeta minnekään, jääkiekkoliitto saa vain oman osuutensa kakusta. Olisi kiva tietää, kuinka paljon tätä kanavapakettia on mennyt kaupaksi nyt kisoja ennen?

Varmasti on ollut todella suosittu paketti, siitä ei epäilystäkään. Todelliset luvut kyllä kiinnoistaisi tietää ihan uteliaisuutta.
Tuota canal+ 3kk pakettia on annettu myös kylkiäisenä kun on tehnyt DNA:n kanssa kahden vuoden mokkuladiilin. Ainakin siihen hieman kalliimpaan mokkulaan millä pystyy tekemään kahdeksalle laitteelle WLAN-verkon, ei taida olla kuitenkaan kuin 3€/kk kalliimpi kuin normaali.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No jos itsellenikin on vanhan työpaikan kautta tarjottu ilmaislippuja Suomi - Ranska/Kazakhstan peliin, niin miksi niitä ei nyt otettaisi?

Mä ainakin toivon, että halli suorastaan pullistelee tyhjyyttään, jotta Kale&co oikeasti ymmärtävät miten pahasti ryssivät. Ja ennenkaikkea, jotta yhteistyökumppanit ja kaikki muutkin kuin me ymmärrämme sen.

Itse en menisi vaikka olisi ilmaislippu tiedossa.
 

Riiseli

Jäsen
Lanternan Maskussa hiljaista kuin hautajaisissa ainakin toistaiseksi ja nippu ilmaislippuja sveitsi-kazakstan matsiin jakamatta. Rajoitettu 1kpl/"asiakas". Kävin siis vain tiskiltä noutamassa lipun.
Tiedätkö tai tietääkö joku muu (mainoksen nähnyt) onko Hyrylä yksi näistä pk-seudun Maskuista, jossa lippuja on jaossa?
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Duunissa tultiin tarjoamaan nivaskaa lippuja huomiseen USA-Ranska -matsiin. Joutui kieltäytymään. Resteliltä kuulemma liput saatu.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Duunissa tultiin tarjoamaan nivaskaa lippuja huomiseen USA-Ranska -matsiin. Joutui kieltäytymään. Resteliltä kuulemma liput saatu.

Alkaa kuulostaa siltä, että täytyy kohta käydä täydentämässä postilaatikkoni tekstiä "ei ilmaisjakelua" muotoon "ei ilmaisjakelua eikä MM-kisalippuja".
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etelä-Haagan Shelliltä sain 4 vierekkäistä lippua huomiseen matsiin. Varasivatkin niitä vielä pyynnöstä, joten parempaa palvelua kuin olen koskaan Lippupisteeltä saanut! Oikiksen pääsykoekirjat lentää siis huomenna pariksi tunniksi nurkkaan, kaverit autoon ja suunnaksi Kale Areena. Kelasin, että vois jonkun kyltinkin, tyyliin "69 euron lippu 5 eurolla - vituttaako Kal€?", väsätä vielä illalla.
 

CuChulainn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, FC Honka, Flyers, DFB-Elf
Tiedätkö tai tietääkö joku muu (mainoksen nähnyt) onko Hyrylä yksi näistä pk-seudun Maskuista, jossa lippuja on jaossa?

Jep. Vantaa (Petikko ja Porttipuisto), Espoo (Suomenoja), Tuusula ja Helsinki (Lanterna). Masku rokkaa.

100 lippua per myymälä.
 

jiitu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaa, alkaakos ne kisat huomenna?

En muista, koska on jäänyt suomen mm-kisaottelu katsomatta. En myöskään muista, koska olisi kiinnostanut näin vähän koko kisat.

Jos kerran masku jakaa lippuja ilmaiseksi, niin ehkä voisi mahdollisesti harkita, niin voisi viedä ulkomaalaisia vieraita matsiin, mutta sitäkin varten vissiin pitäisi raahata ensin kaikki sinne maskuun (1 lippu per nenä?) ja jos ovatkin jo loppu niin...liikaa vaivaa.

Edellisen kerran kun olin areenalla suomen peliä kattelemassa, ympärillä olevat ihmiset kertoivat kolmannen erän alussa meidän tullessa vähän myöhässä penkeille, että olivat jo huolissaan, että missä ne äänenpitäjät olivat.

Nyt ei kiinnosta p:täkään. Pitäkää tunkkinne. Ja ei ole sinänsä rahasta kiinni. Parin lippupaketin hinnan verran nyt pörssisalkku heiluu jo yhdestä tulosvaroituksesta. Mutta en jumalauta maksaisi edes ase ohimolla 155 euroa yhdestä pelistä jotain tanskaa vastaan. Periaatteesta.

Olisi kiva tietää, kuinka moni lippu on oikeasti mennyt tavallisille yksityisille ihmisille. Onko 90 % lipuista jotein firmojen sponssilippuja?

Kippis kisojen tulevalle hyvälle tunnelmalle. Ainakin buddhalaisia se saattaisi kiinnostaa. Minä taisin tänä vuonna kasvaa aikuiseksi ja lopettaa lätkänseuraamisen.
 

zlyvlk1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sparta Praha, Peliitat, Pelicans
Tuttu kuvio

Muistan aikoinani naureskelleeni Venäjän kisoissa 2000 kun helvetin kalliita lippuja jaettiin mummoille ja katulapsille hallin edessä, jotta kisajärjestäjät saivat porukkaa halliin.

Suomi vuonna 2012 - samaa meininkiä täälläkin.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset

Riiseli

Jäsen
Samat ticketsit ois itsellä hakusessa. Tuolta Nordiksen pihalta saisi kaksi yhden hinnalla, mutta saatana halvemmalla pitää saada. Mä tiän, että jossain niitä on saatavilla!
Täälläkin oikeestaan. Mulle vois kelvata jopa 35 euron liput, mutta toista katsojaa ei nyt ole tiedossa eli sellaista kannata. Tuo USA - Ranskakin olisi kiinnostanut, mutta meni hyvä tarjous sivusuun, ku olin liikenteessä eilisen illan.

Kävin kuitenkin jo hakemassa Hyrylästä sen Sveitsi - Kazakstan lipun. Siellä oli vielä ihan kiitettävä pino niitä jaossa.
 

roctum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täälläkin oikeestaan. Mulle vois kelvata jopa 35 euron liput, mutta toista katsojaa ei nyt ole tiedossa eli sellaista kannata. Tuo USA - Ranskakin olisi kiinnostanut, mutta meni hyvä tarjous sivusuun, ku olin liikenteessä eilisen illan.

Kävin kuitenkin jo hakemassa Hyrylästä sen Sveitsi - Kazakstan lipun. Siellä oli vielä ihan kiitettävä pino niitä jaossa.

Kannattaa soittaa Etelä-Haagan Shellille siellä oli vielä pari tuntia sitten. Saa varattuakin, jos tarvitsee.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Jos moraali kestää trokarilta ostamista, niin huuto.netissä näyttäisi jonkin verran pyörivän noita eilen halvalla jaettuja USA-FRA lippuja. Hinnat tietysti hieman enemmän kuin tuo 5e mutta kuitenkin lähes ilmaisia verrattuna Kummolan hintoihin. Tai no saa nähdä mihin nuo nousee.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
On tuo siitä tahattoman koomista, kun yksi Kummolan väite oli; trokaamisen estäminen, kun määrittelivät MM-lippujen hinnat yli kaiken järjellisen ymmärryksen.

Nyt 2.-3.5.2012 jaetaan MM-lippuja ilmaiseksi Sukarin huonekaluputiikista tai myydään vitosella bensa-asemalta. Tottakai osa lipuista nyt menee ns. trokaamiseen, kun ei voitu myydä niitä alunperin oikeaan hintaan. Tuo huomisen päivän USA-Ranska olisi pitänyt hinnoitella 50 (Club Seat), 30 ja 20 euroon, lapsille 10 euron lippuja, niin olisi vältetty jälkimarkkina ja liitto olisi myynyt MM-lippuja myös suurelle yleisölle, kun liput kohtuuhintaisia.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
A-studio: talk | A-tuubi

Voipi tulla aika legendaarista settiä! Pakkohan tämä on katsoa.

-Tinke
Joku minua aikaansaavampi voisi illalla avata tälle A-studiolle "otteluseurantaketjun". Kommentteja saattaisi riittää ainakin enemmän kuin jonkun väsyneen marraskuisen runkosarjapelin tiimoilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös