Minusta nuo ovat samanhintaisia kuin ovat koko ajan olleetkin.
Toki hyvinkin, vasta ensimmäistä kertaa itse asiaan mitään huomiota kiinnitin.
Toki hyvinkin, vasta ensimmäistä kertaa itse asiaan mitään huomiota kiinnitin.
Tämä on ollut varmaankin Kummolan tarkoitus, tämän takia Canal+ on ollut niin näkyvästi esillä joka paikassa. Rahat otetaan pois sitä kautta ja niitä ei jaeta minnekään, jääkiekkoliitto saa vain oman osuutensa kakusta. Olisi kiva tietää, kuinka paljon tätä kanavapakettia on mennyt kaupaksi nyt kisoja ennen?
No jos itsellenikin on vanhan työpaikan kautta tarjottu ilmaislippuja Suomi - Ranska/Kazakhstan peliin, niin miksi niitä ei nyt otettaisi?
Tiedätkö tai tietääkö joku muu (mainoksen nähnyt) onko Hyrylä yksi näistä pk-seudun Maskuista, jossa lippuja on jaossa?Lanternan Maskussa hiljaista kuin hautajaisissa ainakin toistaiseksi ja nippu ilmaislippuja sveitsi-kazakstan matsiin jakamatta. Rajoitettu 1kpl/"asiakas". Kävin siis vain tiskiltä noutamassa lipun.
Duunissa tultiin tarjoamaan nivaskaa lippuja huomiseen USA-Ranska -matsiin. Joutui kieltäytymään. Resteliltä kuulemma liput saatu.
Tiedätkö tai tietääkö joku muu (mainoksen nähnyt) onko Hyrylä yksi näistä pk-seudun Maskuista, jossa lippuja on jaossa?
Jep. Vantaa (Petikko ja Porttipuisto), Espoo (Suomenoja), Tuusula ja Helsinki (Lanterna). Masku rokkaa.
100 lippua per myymälä.
Eli 5000 lippua yhteensä. Onko loppuunmyyty jo Kale?
Saisikohan mistään (halvalla) lippua huomiseen Cänädä-Slovakia-matsiin?
Täälläkin oikeestaan. Mulle vois kelvata jopa 35 euron liput, mutta toista katsojaa ei nyt ole tiedossa eli sellaista kannata. Tuo USA - Ranskakin olisi kiinnostanut, mutta meni hyvä tarjous sivusuun, ku olin liikenteessä eilisen illan.Samat ticketsit ois itsellä hakusessa. Tuolta Nordiksen pihalta saisi kaksi yhden hinnalla, mutta saatana halvemmalla pitää saada. Mä tiän, että jossain niitä on saatavilla!
Täälläkin oikeestaan. Mulle vois kelvata jopa 35 euron liput, mutta toista katsojaa ei nyt ole tiedossa eli sellaista kannata. Tuo USA - Ranskakin olisi kiinnostanut, mutta meni hyvä tarjous sivusuun, ku olin liikenteessä eilisen illan.
Kävin kuitenkin jo hakemassa Hyrylästä sen Sveitsi - Kazakstan lipun. Siellä oli vielä ihan kiitettävä pino niitä jaossa.
Kannattaa soittaa Etelä-Haagan Shellille siellä oli vielä pari tuntia sitten. Saa varattuakin, jos tarvitsee.
Joku minua aikaansaavampi voisi illalla avata tälle A-studiolle "otteluseurantaketjun". Kommentteja saattaisi riittää ainakin enemmän kuin jonkun väsyneen marraskuisen runkosarjapelin tiimoilta.