Väsynyt Selänne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Anaheim Ducks, Jokerit, JHT
Tiedän, että Rintanen ei ole tulossa kisoihin, mutta se olikin mun MM-ryhmä. Vois pistää adressin: Rintanen MM-joukkuessen
Minulla on tieto, ettei Lehtonen enää pelaa tällä kaudella. Tiistai-illan Tulosruudussa taisi olla sama tieto. Atlantan maalia vartioi runkosarjan kahdessa viimeisessä ottelussa Dunham, eikä Lehtonen ollut edes 2-vahtina.costi kirjoitti:Onko Lehtosesta mitään varmaa tietoa tällä hetkellä? Muistaakseni Atlanta ilmoitti miehen palaavan playoffeihin, mikäli Atlanta olisi sinne päässyt. Saatan toki olla väärässä, mutta tuon tiedon pohjalta ainakin itse elättelen vielä pieniä toiveita, että Lehtonen Latviassa nähtäisiin.
ozo kirjoitti:
Kevään 2005 MM-kilpailujen loppusijoitukset:Ovechkin #8 kirjoitti:Löytyykö mistään edellisten MM-kisojen tuloksia? Riittää pelkästään maiden järjestys 1-8 tai 1-4 niin jos ja kun vaan löytyy. Niin pitkälle historiaan ku löytyy. Kiitos jo etukäteen!
Maaginen mailavirtuoosi kirjoitti:Kyllähän näistä kisoista alkaa hiljalleen muotoutumaan melkoinen vitsi. Eipä heti tule mieleen kisoja, jossa olisi eka viikolla jo ollut tämän verran hankaluuksia. Toivottavasti sujuu tästä eteenpäin kisat paremmissa merkeissä, muuten nämä kisat muistetaan jostakin muusta kuin kiekosta. Tästä lähtien voisi kyllä IIHF miettiä, että kannattaako kisoja antaa sellaisille maille, joilla on vain yksi kunnon jäähalli.
Rici kirjoitti:Nojoo. Mielestäni paras tapa kasvattaa jääkiekon kiinnostavuutta on pelata kisoja myös seitsemän suuren ulkopuolella ja näin nostaa jääkiekon tasoa.
Sen sijaan IIHF voisi katsoa itse peiliin ja miettiä,
A) miksi NHL vie aina parhaat tähdet näistä kisoista
B) kuinka auttaa pienempiä maita järjestämään kisoja
C) kouluttaa kisoihin parempia tuomareita ja katsomoihin järjestysmiehiä
Jacobus kirjoitti:Kevään 2005 MM-kilpailujen loppusijoitukset:
http://www.iihf.com/Hydra/Tournamen...0009/IHM1000000009Z016_Final_Ranking_1_0.html
Viime kevään kisojen muut tilastot:
http://www.iihf.com/Hydra/Tournamen...ontent/web_output/index.jsp@compId=1000000009
Aikaisempien vuosien MM-tilastoja löytyy täältä.