MM-kisat 2022: Mediaketju

  • 30 341
  • 184

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten tää CMoren kuva on näin paskalaatuista? Verrattuna vaikka Liigapelien kuvanlaatuun eikä sekään mikään täydellinen ollut
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten tää CMoren kuva on näin paskalaatuista? Verrattuna vaikka Liigapelien kuvanlaatuun eikä sekään mikään täydellinen ollut
Itse katselen chromecastilla discoveryn kautta ja ainakin täällä laatu hyvä. Toisaalta alkaa hitsaamaan kiinni noiden suhisevien mikkien kanssa..
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Itse katselen chromecastilla discoveryn kautta ja ainakin täällä laatu hyvä. Toisaalta alkaa hitsaamaan kiinni noiden suhisevien mikkien kanssa..
Mulla temppuilee Samsungin Smart TV -sovellus. Pari minuuttia toimia nykimättä/pätkimättä, mutta sitten taas alkoi... Laitoin Discoverylle viestiä tosta. Android -puhelimella myös samaa vikaa, nykii 2-3 krt sekunnissa, ärsyttävä katsella.

Nyt pistin läppärin kautta sitten ja näyttää toimivan, ehkä. Kuvanlaatu tosin vähän heikko.
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jaa, alkaisko ne koska puhumaan jääkiekosta? Suhtaudun aika petterisihvosmaisesti näihin hassutteluhöpinöihin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tää CMore mukahassuttelu -etkot on jotain säälittävän ja typerän välimaastossa.

Odotin että olisivat enemmän haastatelleet tavallisia lätkää katsomassa olevia kansalaisia ja pyörineet tuolla fanialueella. Siksikin alku oli ainakin lievä pettymys.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Jaa, alkaisko ne koska puhumaan jääkiekosta? Suhtaudun aika petterisihvosmaisesti näihin hassutteluhöpinöihin.
Tarvitseeko näissä kisoissa oikeati puhua jääkiekosta? Nämä pelataan vain ja ainoastaan tuulipukukansan iloksi! Me "hc fanit" sitten seurataan vaikka Liigaa ja NHL:ää..
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Tien päällä yhdeksään saakka. Lähettääkö joku radiokanava selostusta Norja-pelistä?
Tätä olin juuri tulossa kyselemään itsekkin. Huominen matsi menee duunissa, joten television ääreen ei pääse. Radioselostus olisi kova sana, mutta onko tosiaan niin ettei näitä nykyään kuule enää radiosta?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Auttakaas vähän. Ei ole tässä telkkaria hollilla, enkä löydä millään mtv.n nettilähetystä, siis sitä ilmaista, joka tulee telkkarista. Läppäriltä katselisin.
 

Pulle Nah

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Auttakaas vähän. Ei ole tässä telkkaria hollilla, enkä löydä millään mtv.n nettilähetystä, siis sitä ilmaista, joka tulee telkkarista. Läppäriltä katselisin.
Sama homma, näkyykö jostain ilmainen striimi?
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Tätä olin juuri tulossa kyselemään itsekkin. Huominen matsi menee duunissa, joten television ääreen ei pääse. Radioselostus olisi kova sana, mutta onko tosiaan niin ettei näitä nykyään kuule enää radiosta?
Olin tien päällä klo 20:20 alkaen ja kävin radiokanavat läpi useaan kertaan, mutta ilman tulosta. Erätauolla YLE Suomelta tuli jotain tunnelmia, mutta selostusta ei tullut miltään kanavalta.
 

Oopse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Upea pukukoppiesittely tuli erätauolla kun joku kahden sekunnin klippi Instagramista laitettu vaan looppaamaan. Vau!
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Olin tien päällä klo 20:20 alkaen ja kävin radiokanavat läpi useaan kertaan, mutta ilman tulosta. Erätauolla YLE Suomelta tuli jotain tunnelmia, mutta selostusta ei tullut miltään kanavalta.
Jahas. Outoa. Luulisi, ettei tuo nyt vaatisi ylettömiä resursseja lähettää näitä radiostakin. Aikaisemmin Nova on näitä lähettänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös