MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 322
  • 18 217

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tämä Messi runkirunkkaus naurettavaa kun mbappe teki mm hattutempun tänään.
Mbappe on huikea pelaaja. Ehdottomasti top2, mutta Messin merkitys tässä turnauksessa oli aivan korvaamaton. Argentiina ei olisi pelannut edes finaaleissa ilman Messiä, ehkä ei edes jatkopeleissä. Ranska olisi voinut päästä yhtä pitkälle ilman Mbappea.
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvä peli, mutta onhan tuo nyt jotenki tyhmä tapa ratkaista tällainen spektaakkeli pilkuilla.

Mbappe muuten otti tappion tosi hyvin, kun futarit tuntuvat olevan keskimäärin huonompia häviäjiä. Enempää ei oikein voi yksi mies tehdä, mutta aina ei riitä.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Porin torille!
Nyt suljettiin aika monet turvat. Vai ei ole Messi isojen pelien mies ja kestä paineita esim. pilkuissa.
Väittely on ohi, ei ole kenelläkään haterillä mitään vastaansanomista siihen että Messi on kautta aikain paras. Jos tähän mennessä on puhuttu että 86 on ainoa kerta kun yksi mies on voittanut mestaruuden, niin nyt kyllä Messi iski 35-vuotiaana vielä kovemmat suoritukset pöytään näissä kisoissa. Sanoihan joku ettei Messi ole enää maailman parhaiden joukossa. Näissä kisoissa nähtiin että on edelleen numero yksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mites Yleisradiolla näitä kisoja hehkutetaan? Äkkiä lähetys poikki. Mihin unohtui ihmisoikeudet?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Matsin otin lopulta huikeana viihteenä. Ja Messi, ansaitsi hän tämän.

Mbappe, voitat vielä vaikka mitä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mbappe muuten otti tappion tosi hyvin, kun futarit tuntuvat olevan keskimäärin huonompia häviäjiä. Enempää ei oikein voi yksi mies tehdä, mutta aina ei riitä.
No joo, onhan hänellä varmasti vitutus suuri mutta yksi MM-kulta jo taskussa sekä hattutemppu finaalissa, niin ei se nyt kovin huonosti kuitenkaan mennyt.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä itken! Minä itken ilosta! Maailman paras jalkapalloilija!

Ja tiedoksi, että olen nähnyt Messin pelaavan Barcassa paikan päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös