MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 381
  • 18 217

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sanottakoon, että omat kannanotot Messin ja C. Ronaldon välillä sisältävät lähes aina huumoria. Minulle molemmat ovat aika lailla samalla viivalla. Eivät ole minulle mitään pyhiä pelaajia vaan viljelen omaa huumoriani puolin ja toisin. Välillä tosissani, yleensä en.

Madrid-aikoina tietenkin olin Ronaldon vankkureissa, sitä ennen äijä lähinnä vitutti, Madridin jälkeen yritin ihailla mutta eihän sitä voi. Mitä tulee Messiin niin se Barca-yhteys rasittaa, Argentiina toki plussaa.
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Messi saa nyt ne nappikisat, kun Saksa pelattiin aiemmin ulos. Hienoa hänelle. Ranska varmaan vielä parantaa (heh), mihin se riittää on toinen asia.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kiipeilläänköhän Argentiinassa tänään pysäkkien katolle,valaisinpylväisiin tai liikennemerkkeihin. Eli osaakohan ne edes juhlia
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ronaldo on komeampi kuin Messi ja saa varmasti sen takia enemmän pillua.
Toisaalta Messi on pieni mies ja sillä on takuulla suurempi meisseli.

Johan sen Irwin & Vexi aikoinaan tiesivät:
Mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat
Tämä maailma on pienten ja vikkelien
Mitä suurempi mies, sitä pienemmät munat
Se on korutonta kertomaa kikkelien
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuskinpa kukaan on ikinä vakavissaan ajatellut, että Ronaldo olisi ihan Messin tasolla, mutta toki loistelias jalkapalloija.
Aika erityylisiä pelaajia kuitenkin lopulta, sanoisin että primessaan Ronaldo oli nimenomaan maalintekijänä parempi. Messi monipuolisempi.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mä en haluaisi että jaliksen MM-finaalissa vihelletään noin helppoja pilkkuja. Di Maria kaatui todella helposti.

Mä haluaisin että joka pelissä vihellettäisiin samoilla säännöillä pilkku tuollaisistakin tilanteista, tai sitten sääntöä muutettaisiin. Ei tule tapahtumaan kumpikaan toki varmaan ikinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös