Siis toivotin hyvää iltaa itkijöille. Ei se ole pään aukomista, kaukana siitä.
Tuntuu muutamien viestien perusteella että sinulla on itku herkässä. Eikä ilmeisesti Argentiinan loistavien otteiden vuoksi.
Siis toivotin hyvää iltaa itkijöille. Ei se ole pään aukomista, kaukana siitä.
Aikuisvauvan fanit haukkuu toisen aikuisvauvan faneja. Yhyy.Toisinpäin. Messin haukkuminen poikii Ronaldo-faneille kuittailua. Mä en tätä alottanut.
Lopeta nyt jo hyvän sään aikaan kun alkaa ihmisiä kuolla myötähäpeään.Mä en tätä alottanut.
Ei niillä tykkäyksillä ole mitään merkitystä. Jollain kendofoorumilla elää tykkäyksistä. Ehkä kannattaisi hankkia elämää.
Täällähän se kyttyräpöpöselitys jo tuli.Pelistä jäänyt mieleen tähän mennessä:
- DiMarian kuoleva joutsen
- Kamelisairauden uuvuttama Ranskan keskikenttä
- Paksu ruskea kirjekuori, joka sujautettiin Argentiinan toimesta tuomarin taskuun.
Kamelinvarvas katsomossa!
Kuva ois kiva :)
Sheikit käyttävät noita jäniksenkäpälien sijasta.Kuva löytyi jo netistä.
No ei sullakaan kovin vahvasti sitten mene, kun itse kirjoittelet johonkin kendofoorumille sunnuntaina.Ei niillä tykkäyksillä ole mitään merkitystä. Jollain kendofoorumilla elää tykkäyksistä. Ehkä kannattaisi hankkia elämää.
Ja syytäkin on. Ronaldo on enää pelkkä hiipunut tähti, Messi sen sijaan edelleen maailman huipulla.Varmasti.
Chris on kakallaErkka itkee tällä hetkellä C. Ronaldon kotona.
Oonko mä noin pahasti päässyt sun ihon alle kun vedät syväanalyysejä elämästäni? Onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa.Ei niillä tykkäyksillä ole mitään merkitystä. Jollain kendofoorumilla elää tykkäyksistä. Ehkä kannattaisi hankkia elämää.
Semi-ironista kirjoitella tällaista samalla kun käytät kaiken energiasi täällä kuittailuun ja lällättelyyn.Ei niillä tykkäyksillä ole mitään merkitystä. Jollain kendofoorumilla elää tykkäyksistä. Ehkä kannattaisi hankkia elämää.
Ei varmaan MM-kulta riitä näille jotka vähättelee Messiä koska ei ole voittanut MM-kultaa.Täällähän se kyttyräpöpöselitys jo tuli.