MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 165
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Macronko siellä oli katsomossa kaljupään kanssa? Hieno mies hän. Pisti varmaan samalla Putinille whatsappilla että moi vaan, mä oon täällä, missä sä oot?

Marokolla pientä paikantynkää mutta viimeistely on luokkaa SaiPa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Konatelta iha ok peliä.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.

Itsehän en ole nähnyt mainoksia enää vuosikausiin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jalkapallossa se hyvä puoli, että kesken erän/puoliajan ei voi mitään mooi paljo peli -mainoksia työntää eetteriin, kun peli on jatkuvaa.
Älä saatana kerro tuota ainakaan MTV:lle kesken kisojen, koska sen jälkeen katastrofi on valmis.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.
Kyllä minä rikkaisiin lukeudun, mutta ei tänne ketjuun voi internetin bufferin takia kirjoittaa. Tulee jonkun minuutin jäljessä see-more. Siitä syystä siirryin MTV3:n pariin olkkarin puolelle.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.
Itse katsoin puoliajan ajan suihkun seinää. Mihin ryhmään lokeroidun?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Toivottavasti Marokko menee finaaliin. Ei tätä Ranskan peruuttelua ja makoilua jaksaisi enää.
Eiköhän (Argentiina-Ranska) finaalissa nähtäisi hyökkäävämpää peliä puolin ja toisin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mbappen jalka katkesi taas uudestaan.
 
Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.
Mä oon niitä jotka maksaa noista mainoksista niin pitää tarkistaa, että ne näytetään... Onneksi mainosaika on halpaa. Finaalin keskiympyrää eivät myyneet, rahasta ei ollut kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös