Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.
Älä saatana kerro tuota ainakaan MTV:lle kesken kisojen, koska sen jälkeen katastrofi on valmis.Jalkapallossa se hyvä puoli, että kesken erän/puoliajan ei voi mitään mooi paljo peli -mainoksia työntää eetteriin, kun peli on jatkuvaa.
Mutta oliko valkoiset tennissukat?Fifan kaljulla on Paavo Arhinmäkimäisesti valkoiset tennarit ja tumma puku -yhdistelmä.
Kyllä minä rikkaisiin lukeudun, mutta ei tänne ketjuun voi internetin bufferin takia kirjoittaa. Tulee jonkun minuutin jäljessä see-more. Siitä syystä siirryin MTV3:n pariin olkkarin puolelle.Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.
Itse katsoin puoliajan ajan suihkun seinää. Mihin ryhmään lokeroidun?Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.
Mieti jos Suomi pelais, meillä ei sydän kestäisi.Marokon pelistä tulee vähän mieleen Suomen pelit näitä isoja maita vastaan. Yritystä ja ideaa on kivasti mutta ei taitoa toteuttaa.
Onko sammunut jo?Fifan kaljulla on Paavo Arhinmäkimäisesti valkoiset tennarit ja tumma puku -yhdistelmä.
Eiköhän (Argentiina-Ranska) finaalissa nähtäisi hyökkäävämpää peliä puolin ja toisin.Toivottavasti Marokko menee finaaliin. Ei tätä Ranskan peruuttelua ja makoilua jaksaisi enää.
Tuli tyhmä vitsi mieleen mutta jätänpä kertomatta.Mieti jos Suomi pelais, meillä ei sydän kestäisi.
Pikemminkin luokkaa HIFK. Paidatkin on punaisia.Macronko siellä oli katsomossa kaljupään kanssa? Hieno mies hän. Pisti varmaan samalla Putinille whatsappilla että moi vaan, mä oon täällä, missä sä oot?
Marokolla pientä paikantynkää mutta viimeistely on luokkaa SaiPa.
Mä oon niitä jotka maksaa noista mainoksista niin pitää tarkistaa, että ne näytetään... Onneksi mainosaika on halpaa. Finaalin keskiympyrää eivät myyneet, rahasta ei ollut kiinni.Tämä on muuten hyvä ketju, sillä täältä näkee heti ketkä ovat persaukisia mainostelevision katsojia "Moi, vaan teille", ja ketkä ovat oikeita maailmanmatkaajakosmopoliitteja joiden takataskua kiristää lähinnä erimaalaisten suurien seteleiden valikoima, ja joiden ei tarvitse harkita näkevänsä mainoksia edes ironisista syistä.