MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 587 412
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten niin ME, minäkin olen kosmopoliitti kun olen käynyt MArokossa ja olen siis puoliksi marokkolainen!!
Kuis monta kertaa olet ite käynyt marokossa? Jos Zero to none niin tiedät varmaan paikkasi lähimetsässä!!
Marokko on kehitysmaa, me kosmopoliitit emme käy kehitysmaissa. Norjassakaan en ole käynyt, paitsi joskus lapsena kun en vielä ollut kosmopoliitti.

Olen käynyt Pakistanissa, se ei ole kehitysmaa. Se ei ole edes maa. Se on pelkkä kehitys.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Marokko on kehitysmaa, me kosmopoliitit emme käy kehitysmaissa. Norjassakaan en ole käynyt, paitsi joskus lapsena kun en vielä ollut kosmopoliitti.

Olen käynyt Pakistanissa, se ei ole kehitysmaa. Se ei ole edes maa. Se on pelkkä kehitys.
Olen käynyt Gottlannissa missä ei varmaankaan asu yhtään marokkolaista!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missä mun nimmari? Saako yhteiskuvan?
Lähetä rahaa niin saat nimmarin. Lähetä enemmän rahaa niin katsellaan sitä yhteiskuvaa sitten.

Ystävällisin terveisin,
Kosmopoliitti maailmanmatkaaja
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Olen syntynyt Ruotsissa, eli sukua Kaarle Kustaalle. Kuninkaallisille turha vittuilla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vittu näitä maikkarin erätauko-ohjelmia: yksi lause studioasiantuntijalta ja loppuaika mainoksia.
Oli kyllä erittäin hyvät erätaukojutut. Tuliko edes maalia hidastettuna? Mä kirjotin vaan tänne ja googletin Hansonin biisin sanoja ja miten St.-Louis-Du-Ha! Ha! kirjoitetaan oikein niin en huomannut katsoa televiisiota. Tällaista on kosmopoliittien, teknologiaorientuneiden maailmanmatkaajien elämä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Maikkari on odottanut 100 vuotta, että pääsee näyttämään MM-kisoja ja sitten tulee pelkkää mainosta....
Jalkapallossa se hyvä puoli, että kesken erän/puoliajan ei voi mitään mooi paljo peli -mainoksia työntää eetteriin, kun peli on jatkuvaa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vittu näitä maikkarin erätauko-ohjelmia: yksi lause studioasiantuntijalta ja loppuaika mainoksia.
Onneksi nuo Moi-liittymämainokset on tosi hassuja ja varsinkin se kimittävä-ääninen pikkupallo on tosi hupsu, joten ei haittaa ollenkaan, että tätä mainosta näkee joka mainostauolla. Innolla odotankin jo tulevaa kesää, jolloin tulee Bondeja telkasta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bono eläytyi The Edgen sooloon tosi kovaa maassa kierimällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös