Daze - SuperheroEikös siinä yhdessä 90-luvun eurodance-biisissä laulettu mbappe-ejaeja-mbappe-oo. Superhero vai mikä se oli.
Sillä porukalla oli toinenkin mykistävä hitti, Tamagotchi
Daze - SuperheroEikös siinä yhdessä 90-luvun eurodance-biisissä laulettu mbappe-ejaeja-mbappe-oo. Superhero vai mikä se oli.
En muuten olis odottanut mutta tää on viihdyttävämpi peli mitä eilinen
Miten kehtaat Goatia arvostella?!?Aiemmin linkatun Pedro-tarinan aikaan Virkkunen puhui aika normaalilla äänellä. Nyt madaltaa ja sössöttää yms... On minulle raskasta kuunneltavaa.
Tää lähtee heti silppuriin!!!Tilanne on moi
Miltä joukkueelta olisi odottanut etukäteen tuollaista saksaria MM-välierässä?
- Italia, Brasilia, Saksa, Englanti, Espanja... no ei, kun Marokko.
Marokko pelaa varsin kivasti.
Mainio puoliaika! Maailman tylsin joukkue Marokko myllyttää Ranskaa. Pilkku jäi viheltämättä. Go Marokko!
Dumareilla sinivalkopunaset lasit päässä?Nyt nappasi tuossa vaparissa kaksi ranskalaista sen verran paljon paidasta kiinni, että tuosta olisi voinut antaa pilkun, mutta VARia ei kiinnostanut.
Ja yhdessä suomirockin klassikossa todetaan että Äiti pojastaan Mbappea toivoi, poika lauloi, lauloi ja joi.Eikös siinä yhdessä 90-luvun eurodance-biisissä laulettu mbappe-ejaeja-mbappe-oo. Superhero vai mikä se oli.
En ymmärrä tuota Pedro-tarinasta hihkumista. Sehän on ihan tylsä eikä mitenkään ees ihmeellisesti kerrottu. Yksinkertaisille ihmisille ehkä toimii. Me kosmopoliitit viihdymme vain laatuselostajien kuten Antero Mertarannan ja Mika Saukkosen parissa.Aiemmin linkatun Pedro-tarinan aikaan Virkkunen puhui aika normaalilla äänellä. Nyt madaltaa ja sössöttää yms... On minulle raskasta kuunneltavaa.
NÄITTEKÖ MINKÄ TARINAN FASLAPSI ISKEE?En ymmärrä tuota Pedro-tarinasta hihkumista. Sehän on ihan tylsä eikä mitenkään ees ihmeellisesti kerrottu. Yksinkertaisille ihmisille ehkä toimii. Me kosmopoliitit viihdymme vain laatuselostajien kuten Antero Mertarannan ja Mika Saukkosen parissa.
Eikun siinä laulettiin: ”Mun pappa ei oo homo, sun pappa on!”Eikös siinä yhdessä 90-luvun eurodance-biisissä laulettu mbappe-ejaeja-mbappe-oo. Superhero vai mikä se oli.
Miten niin ME, minäkin olen kosmopoliitti kun olen käynyt MArokossa ja olen siis puoliksi marokkolainen!!En ymmärrä tuota Pedro-tarinasta hihkumista. Sehän on ihan tylsä eikä mitenkään ees ihmeellisesti kerrottu. Yksinkertaisille ihmisille ehkä toimii. Me kosmopoliitit viihdymme vain laatuselostajien kuten Antero Mertarannan ja Mika Saukkosen parissa.
Minä olen kuullut Marrakech-nimisen biisin ja pidän siitä kovasti. Olen itsekin siis melkein kuin puoliksi marokkolainen.Miten niin ME, minäkin olen kosmopoliitti kun olen käynyt MArokossa ja olen siis puoliksi marokkolainen!!
Kuis monta kertaa olet ite käynyt marokossa? Jos Zero to none niin tiedät varmaan paikkasi lähimetsässä!!
Missä mun nimmari? Saako yhteiskuvan?Muistin juuri, että olen käynyt myös Montrealissa, Quebecissä ja Edmunstonissa Kanadassa, niissä kaikissa puhuttiin ranskaa enemmän kuin englantia, joten olen tänään entistä enemmän ranskalainen. Kävin myös käymässä paikassa nimeltä St-Louis-du-Ha! Ha! , siellä ei ole käynyt kuin kaikista kovimmat kosmopoliitit.
Muistatteko ne Hansonin pitkätukkaveljet, jotka lauloivat ”Mmmbappe, Papa Douba Diop, Papa Douba Diop”. Siinä vasta pösilöitä!
Ei vaan Maikkari on odottanut, että pääsee näyttämään mainoksia MM-kisamatsien puoliajalla.Maikkari on odottanut 100 vuotta, että pääsee näyttämään MM-kisoja ja sitten tulee pelkkää mainosta....
Minä olen kuullut Marrakech-nimisen biisin ja pidän siitä kovasti. Olen itsekin siis melkein kuin puoliksi marokkolainen.