MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 587 412
  • 18 217

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Aiemmin linkatun Pedro-tarinan aikaan Virkkunen puhui aika normaalilla äänellä. Nyt madaltaa ja sössöttää yms... On minulle raskasta kuunneltavaa.
 

Silppuri

Jäsen
Tilanne on moi
 

Liitteet

  • moi.jpg
    moi.jpg
    92,5 KB · kertaa luettu: 47

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ranska oli aika mankelissa. Marokolta vaaaaarrrrrallisia erikoistilanteita.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aiemmin linkatun Pedro-tarinan aikaan Virkkunen puhui aika normaalilla äänellä. Nyt madaltaa ja sössöttää yms... On minulle raskasta kuunneltavaa.
En ymmärrä tuota Pedro-tarinasta hihkumista. Sehän on ihan tylsä eikä mitenkään ees ihmeellisesti kerrottu. Yksinkertaisille ihmisille ehkä toimii. Me kosmopoliitit viihdymme vain laatuselostajien kuten Antero Mertarannan ja Mika Saukkosen parissa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
En ymmärrä tuota Pedro-tarinasta hihkumista. Sehän on ihan tylsä eikä mitenkään ees ihmeellisesti kerrottu. Yksinkertaisille ihmisille ehkä toimii. Me kosmopoliitit viihdymme vain laatuselostajien kuten Antero Mertarannan ja Mika Saukkosen parissa.
Miten niin ME, minäkin olen kosmopoliitti kun olen käynyt MArokossa ja olen siis puoliksi marokkolainen!!
Kuis monta kertaa olet ite käynyt marokossa? Jos Zero to none niin tiedät varmaan paikkasi lähimetsässä!!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistin juuri, että olen käynyt myös Montrealissa, Quebecissä ja Edmunstonissa Kanadassa, niissä kaikissa puhuttiin ranskaa enemmän kuin englantia, joten olen tänään entistä enemmän ranskalainen. Kävin myös käymässä paikassa nimeltä St-Louis-du-Ha! Ha! , siellä ei ole käynyt kuin kaikista kovimmat kosmopoliitit.

Muistatteko ne Hansonin pitkätukkaveljet, jotka lauloivat ”Mmmbappe, Papa Douba Diop, Papa Douba Diop”. Siinä vasta pösilöitä!
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Muistin juuri, että olen käynyt myös Montrealissa, Quebecissä ja Edmunstonissa Kanadassa, niissä kaikissa puhuttiin ranskaa enemmän kuin englantia, joten olen tänään entistä enemmän ranskalainen. Kävin myös käymässä paikassa nimeltä St-Louis-du-Ha! Ha! , siellä ei ole käynyt kuin kaikista kovimmat kosmopoliitit.

Muistatteko ne Hansonin pitkätukkaveljet, jotka lauloivat ”Mmmbappe, Papa Douba Diop, Papa Douba Diop”. Siinä vasta pösilöitä!
Missä mun nimmari? Saako yhteiskuvan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös