Huhhuh nyt tuli se Tukiaisen kannatusvideo mieleen...Mistä me saataisiin Suomeen tällaisia faneja? Johanna Tukiainen ei ihan riitä.
Huhhuh nyt tuli se Tukiaisen kannatusvideo mieleen...Mistä me saataisiin Suomeen tällaisia faneja? Johanna Tukiainen ei ihan riitä.
Ai tuolla Argentiinan katsomossa? Näin saman.Blondilla melkoiset kannut.
Melkein maali Kroatialle. Kohta tulee.
Messihän on ollu Pessi jo ennen syntymäänsäHauskaa kun Ronaldo on "Penaldo", vaikka ei näillä kovin isoa eroa ole pilkkumaalien määrässä.
Oliko ihan pakko muistuttaa...Huhhuh nyt tuli se Tukiaisen kannatusvideo mieleen...
Jalkapallon KooKoo.Mä en oikein osaa vieläkään pitää Kroatiaa oikeana futismaana, koska se ei ole ollut aina mukana. Se on vähän niin kuin Liigaan kabinetissa nostettu joukkue.
Syytä Barnesia :(Oliko ihan pakko muistuttaa...
Juurikin. En voinut olla näkemättä.Ai tuolla Argentiinan katsomossa? Näin saman.
Jos maalia ei näillä puheilla tule, niin muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta. Se on sentään EU-maa.Jos ei Krotia pian tee maalia, niin laitan Lea Lavenin lavakeikan sisään vuodelta 1987. Siinäkin on enemmän tunnetta.
Ja Sveitsi on SaiPa. Aina mukana joukon jatkona, mutta herättää tunteita ainoastaan joukkueen omissa faneissa, jos edes heissä.Jalkapallon KooKoo.
Serbia on Sport.
Ruotsin fanittaminen on aina tuntunut perverssiltä, mutta tästä ketjusta olen saanut opastusta, että se on ehdottomasti jopa suotavaa.Jos maalia ei näillä puheilla tule, niin muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta. Se on sentään EU-maa.
Ylimielinen laiska. Toim. huom.Hauska, että kun Messi kävelee kentällä nii se ymmärretää ja kuuluu asiaan. Ronaldo jos tekee saman ni on vaan laiska.
Multa tuli jo.Blondilla melkoiset kannut.
Melkein maali Kroatialle. Kohta tulee.
Mä olen aika varma, että muissa Pohjoismaissa kuin Suomessa ei ole Bhutan-faneja!Aivan vsrmasti on. On noita muitakin maita, jotka eivät EM- tai MM-kisoissa ole läheskään joka vuosi olleet ja on löytynyt se ns oma joukkue. Toki varmaan kun oma maa on kisoissa niin kannatetaan sitä, mutta sitten hypätää tämän oman suosikkijoukkueen bandwagoniin.