MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 586 093
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Liitteet

  • 3F85BB1B-D0C2-49E5-AF1A-FE09183DBC00.jpeg
    3F85BB1B-D0C2-49E5-AF1A-FE09183DBC00.jpeg
    190,7 KB · kertaa luettu: 30

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jep. Menneessä on hyvä elää. Kuten Ronaldo ja hänen faninsa elävät.
Itse ainakin arvostan yhtä kaikkien aikojen suurinta jalkapalloilijaa, toki tapahan sekin on, että itkee ja parkuu kuinka paska Ronaldo on.

Tosiasia kuitenkin se, että yhä mahtuu pelaamaan MM-kisoissa ja on tehnyt maalinkin.

Portugali pelaa loistavaa jalkapalloa näissä kisoissa Ronaldolla sekä ilman.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ottaako miesten tanssiminen edelleen koville? Kuitenkin itse tanssit umpikännissä kapakoissa aina kun irti pääset?
Joo, on siinä jotain mikä aiheuttaa pahaa mieltä minussa. Aloin inhoamaan Brasseja jo 1982 kisoissa, varmaan samasta syystä. Olen toki itsekin joskus 90-luvulla kännissä tanssinut, että sikäli...

Hyi vittu, Ronaldo kentällä.
 
M

Maplehill

Itse ainakin arvostan yhtä kaikkien aikojen suurinta jalkapalloilijaa, toki tapahan sekin on, että itkee ja parkuu kuinka paska Ronaldo on.

Tosiasia kuitenkin se, että yhä mahtuu pelaamaan MM-kisoissa ja on tehnyt maalinkin.

Portugali pelaa loistavaa jalkapalloa näissä kisoissa Ronaldolla sekä ilman.

Miksi lainailet mun viestejä, jos kerrot, että joku parkuu ja itkee kuinka paska Ronaldo on? En ole näin sanonut.

Ronaldon saavutukset tietää kaikki ja ne ovat "vertaansa" vailla, mutta aika on ohi huippujalkapalloilussa ja se miten hoiti Unitedin pestin loppuun, niin ei paljon arvostusta löydä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös