Pääsenks mäkin?Endrick, Bellingham, Ramos Realiin.
Pääsenks mäkin?Endrick, Bellingham, Ramos Realiin.
Itse ainakin arvostan yhtä kaikkien aikojen suurinta jalkapalloilijaa, toki tapahan sekin on, että itkee ja parkuu kuinka paska Ronaldo on.Jep. Menneessä on hyvä elää. Kuten Ronaldo ja hänen faninsa elävät.
Jullilla pata jumissa niin kuin Pelle Viltosella.En yhtään ihmettele että kaikki muut älysi paitsi sinä
Oliko sillä Portugalin paita päällä, ja Krisun kaikki kolme vaimoa vieressä?Messi vakoilee!
Ainakin Valavuori.Vittu, kuka käski lyödä overia edelliseen ja underia tähän?
Ei se kovin ruma rva Ronaldokaan ole.
Joo, on siinä jotain mikä aiheuttaa pahaa mieltä minussa. Aloin inhoamaan Brasseja jo 1982 kisoissa, varmaan samasta syystä. Olen toki itsekin joskus 90-luvulla kännissä tanssinut, että sikäli...Ottaako miesten tanssiminen edelleen koville? Kuitenkin itse tanssit umpikännissä kapakoissa aina kun irti pääset?
Tuskin pääset tätä lähemmäksi realia.Pääsenks mäkin?
Sähän oot Valle, et Julli?Jullilla pata jumissa niin kuin Pelle Viltosella.
Ehdottomasti. Suoraan avaukseen.Pääsenks mäkin?
Parempiakin on
Ai että alkoiko tekemään kunnon ruisleipää mieli, eikä satu just nyt olemaan.Tuskin pääset tätä lähemmäksi realia.
Itse ainakin arvostan yhtä kaikkien aikojen suurinta jalkapalloilijaa, toki tapahan sekin on, että itkee ja parkuu kuinka paska Ronaldo on.
Tosiasia kuitenkin se, että yhä mahtuu pelaamaan MM-kisoissa ja on tehnyt maalinkin.
Portugali pelaa loistavaa jalkapalloa näissä kisoissa Ronaldolla sekä ilman.
Veikkaan että Ramos on avauksessa Marokkoa vastaan.
Klassinen ansaMä oon ottelun selostaja Toni Saukkola.
Sanokaa mulle "Moi Toni Saukkola".
Niin no, ainakin meillä on sarja, joukkue, valmentaja ja halli, toisin kuin narreilla. ;)Jullilla pata jumissa niin kuin Pelle Viltosella.