MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 589 832
  • 18 217

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä puolan kaupunki on Turun ystävyyskaupunki?
Ei minua kiinnosta vittuakaan mitkään Turun kaverikaupungit, olkoon ne mitä tahansa, se ei minun kosmopoliitin statustani vie pois.

Minä olen sitä paitsi ajanut siellä Gdanskissa autolla, koska olen maailmankansalainen joka ei kavahda mitään.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ei minua kiinnosta vittuakaan mitkään Turun kaverikaupungit, olkoon ne mitä tahansa, se ei minun kosmopoliitin statustani vie pois.

Minä olen sitä paitsi ajanut siellä Gdanskissa autolla, koska olen maailmankansalainen joka ei kavahda mitään.
Missä Turussa on puut joka ystävyyskaupungille? Älä kuvittelekaan, että päästäisin sut helpolla@!
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
KORTTI!
 

Kooki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Omien laskujen mukaan kortit ovat 7-5 Puolan hyväksi?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Puola otti kortin. Yksi vielä kiitos
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missä Turussa on puut joka ystävyyskaupungille? Älä kuvittelekaan, että päästäisin sut helpolla@!
Turku saa painua mereen, minä olen kosmopoliitti maailmankansalainen enkä mikään hikinen Matti tai Teppo!

Zbigniewinkin tunnen, ja Pawelin. Jacek, siinä vasta oli herrasmies. Ja Lucia, kyllä, huomatkaa, tunnen myös puolalaisen naisen. Tällaista on maailmankansalaisen elämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös