Fair play -säännöillä. Meksiko on ottanut 6 keltaista korttia ja Puola 4 keltaista korttia turnauksessa.
Miksi sinulla on aina ennen kysymysmerkkiä väli?Oliko Australia ? Sijalla 2 ois Ranska ?
Messi otti joukkueen reppuselkään viime ottelussa, nyt on muiden vuoro.Argentiinan valioliigapelaajat ottavat Messin reppuselkään. Ymmärtäähän sen toki, kun pojat ovat pelanneet tällä kaudella farmariliigan sijaan kovia pelejä.
Ei minua kiinnosta vittuakaan mitkään Turun kaverikaupungit, olkoon ne mitä tahansa, se ei minun kosmopoliitin statustani vie pois.Mikä puolan kaupunki on Turun ystävyyskaupunki?
Pilkuista se aina tekee. Pelitilannemaalia MM-kisoissa en häneltä muista.Ronaldo ois tehny pilkusta maalin
Pusku Ghanaa vastaanPilkuista se aina tekee. Pelitilannemaalia MM-kisoissa en häneltä muista.
Missä Turussa on puut joka ystävyyskaupungille? Älä kuvittelekaan, että päästäisin sut helpolla@!Ei minua kiinnosta vittuakaan mitkään Turun kaverikaupungit, olkoon ne mitä tahansa, se ei minun kosmopoliitin statustani vie pois.
Minä olen sitä paitsi ajanut siellä Gdanskissa autolla, koska olen maailmankansalainen joka ei kavahda mitään.
Toivon että Meksiko tekee lisäajalla maalin.Kahden ruudun kurkkimisen perusteella Puola tulee jäämään alkulohkoon.
Turku saa painua mereen, minä olen kosmopoliitti maailmankansalainen enkä mikään hikinen Matti tai Teppo!Missä Turussa on puut joka ystävyyskaupungille? Älä kuvittelekaan, että päästäisin sut helpolla@!
Ja heti tuli kortti.Polska toivoo että Meksiko ei tee ja yrittää olla ottamatta varoituksia. Sillä lailla :D