MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 587 412
  • 18 217

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Tanska ansaitsee kaiken mitä tänään saa. Eli näillä näkymin lohkojumbon paikan. Noh, on tässä peliä jäljellä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mbappe laittaa kohta pari häkkiä niin loppuu se Tunisian poikien keuliminen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jotenkin olen Australian puolella. Vähän syyllinen olo, kun se Eriksenkin silloin Suomea vastaan ja Suomi voitti ja menin vielä ehdottamaan, että Suomen pääsy EM-kisoihin oli bluffi.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Australia on kyllä mainio, 2006 jatkoon, 2010 kovassa lohkossa maalierolla pihalle, 2014 kovassa lohkossa kaikki pelit turpaan mutta Cahillin maali ei unohdu!
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
”Siellä on viesti kirjoitettu pelaajille.” ”Tehkää maali lol.”
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jotenkin olen Australian puolella. Vähän syyllinen olo, kun se Eriksenkin silloin Suomea vastaan ja Suomi voitti ja menin vielä ehdottamaan, että Suomen pääsy EM-kisoihin oli bluffi.
Mulla jäi tuosta lopulta kurja fiilis, kun Suomen ensimmäinen voitto ja esiintyminen tuolla tasolla lykättiin tuon tapahtuman johdosta.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset

Oli kyllä niin shokkiwau etusivu että jää iltapaskat kauas taakse
Jaaha. Kyllä meillä on täällä vielä kaikki hyvin. Kuka helvetti pystyy käymään tuolla sivulla niin, ettei sokeutuisi?
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Pilkku ja paitsio samassa tuomarinliikkeessä :D
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tuossa rankkarialueellakin on vissiin saippuaa nurmessa kun niin helposti kaadutaan.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla jäi tuosta lopulta kurja fiilis, kun Suomen ensimmäinen voitto ja esiintyminen tuolla tasolla lykättiin tuon tapahtuman johdosta.
Kaikki tuki ja sympatia oli Eriksenin puolella, mutta muuten Tanskalta tuli melko mielenkiintoisia lausuntoja. Varsinkin heidän valmentaja vaikuttaa aika ylimieliseltä tapaukselta, tätäkin peliä ennen sanoi haastattelussa ettei halua puhua EM-kisojen ensimmäisestä ottelusta koska sillä ei ole jalkapallon kanssa mitään tekemistä
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kaikki tuki ja sympatia oli Eriksenin puolella, mutta muuten Tanskalta tuli melko mielenkiintoisia lausuntoja. Varsinkin heidän valmentaja vaikuttaa aika ylimieliseltä tapaukselta, tätäkin peliä ennen sanoi haastattelussa ettei halua puhua EM-kisojen ensimmäisestä ottelusta koska sillä ei ole jalkapallon kanssa mitään tekemistä
Se nimenomaan. Hieno peli ja yhteishenki fanien kesken pelin aikaan, mutta sen jälkeen kyllä meni vihkoon Tanskan puolelta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös