Mutta @CuJo#31 humaltuu nopeammin, koska viini on vahvempaa!Oon kanssa mielummin viikinkien ja kenguruiden seurassa, kuin "ranskalaismainen" tosimies.
Voi juoda olutta hyvällä omallatunnolla suoraan tölkistä.
Tanskalaista olutta!
Mutta @CuJo#31 humaltuu nopeammin, koska viini on vahvempaa!Oon kanssa mielummin viikinkien ja kenguruiden seurassa, kuin "ranskalaismainen" tosimies.
Tanskalaista olutta!
Kyllä minäkin olutta pystyn suoraan tölkistä juomaan hyvällä omallatunnolla. Jopa Foster'sia. Pikkurilli pystyssä.Oon kanssa mielummin viikinkien ja kenguruiden seurassa, kuin "ranskalaismainen" tosimies.
Tanskalaista olutta!
Yllättävän paljon tunisialaisia faneja saapunut ottelua katsomaan, sillä luulisi maassa olevan aika tiukkaa noin niin kuin taloudellisesti. Ovatkohan qatarilaiset antaneet muille arabeille ja muslimeille alennusta sekä matkoissa, ottelulipuissa että vielä hotelleissakin?
Ranska ei ole varmistanut lohkovoittoa varmuudella. Australia voi vielä maalineron avulla nousta.Tulee tuosta Ranska-Tunisia matsin asetelmista mieleen vähän EM-kisojen päätöskierroksen Italia-Irlanti vuodelta 2016. Italia niin ikään lohkovoiton varmistaneena löi kakkosmiehet askiin Irlantia vastaan, Irlanti tarvitsi voiton jatkopaikkaan ja kaivoi lopulta nälkäisenä 1-0 voiton viime minuuttien maalilla. Tässä olisi aineksia vähän samalle...
Etkö ole muka koskaan kuullut Dyyk Nykemista?Mitä noita kisoja katellu niin miälestäni selostajat on ollu ihan päteviä nimien kanssa, ilahduttavasti jopa brassinimet tuntuu tulevan suht oikein, mutta onko toi Aussien kärki Duke oikeesti Dyyk eikä Duuk...?
Velpoika.Onko sukua mäx peinille?
Oon toki. Tosa se asuu vähän matkan päässä. Meillä on tapana saunotella hänen ja sen HIFKin Sebastian Duken kanssa.Etkö ole muka koskaan kuullut Dyyk Nykemista?
Nyt uskalsit jo kertoa? Ensi kerran oota pelin loppuun, niin on varmempi.Alle 2.5 maalia oli hyvä ratkaisu näihin peleihin. Aussit ei saa mitään aikaan ja Tanska tuhnuilee muutamat paikat.
Tällaista Tanskaa vaan Suomeakin vastaan maaliskuussa, kiitos!Tanska on ollut niin aseeton ja aneeminen näissä kisoissa, että noinkohan siellä pelaajilla on vaikuttanut kaikki tuo kisojen kritisointi pääkoppaan. Ehkä siellä ei ihan sitä kovinta mahdollista tiikerinsilmää löydy, jos takaraivossa vähänkin kaikuu semmoinen "no nämä nyt on tämmöiset riistopaskakisat"
Eikö aiheuta nk. sydämentykytyksiä?Tanska on ollut niin aseeton ja aneeminen näissä kisoissa, että noinkohan siellä pelaajilla on vaikuttanut kaikki tuo kisojen kritisointi pääkoppaan. Ehkä siellä ei ihan sitä kovinta mahdollista tiikerinsilmää löydy, jos takaraivossa vähänkin kaikuu semmoinen "no nämä nyt on tämmöiset riistopaskakisat"