Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Mä en ainakaan maksa mitään Yle-veroa.Etkö maksa Yle-veroa? Lisäksi osa peleistä tulee Maikkarilta mutta Yle-vero on pysynyt ennallaan, aikalailla kusetettu olo.
Mä en ainakaan maksa mitään Yle-veroa.Etkö maksa Yle-veroa? Lisäksi osa peleistä tulee Maikkarilta mutta Yle-vero on pysynyt ennallaan, aikalailla kusetettu olo.
Ei tarvitse maksaa, jos tienaa alle 14 000 euroa vuodessa.Etkö maksa Yle-veroa? Lisäksi osa peleistä tulee Maikkarilta mutta Yle-vero on pysynyt ennallaan, aikalailla kusetettu olo.
Sä ootkin Joko köyhä, lapsi tai jotain muuta roskasakkia.Mä en ainakaan maksa mitään Yle-veroa.
Muutti Kööpenhaminaan, haki Ruotsin kansalaisuutta mutta palasi Hollantiin nimellä Frenkie de Jong.Missä Nigel De Jong?
Jotenkin kannatan Senegalin jätkiä. Niillä on paremmat nimet.
Sä ootkin Joko köyhä, lapsi tai jotain muuta roskasakkia.
Aleksi Valavuori tienasi 25 000 euroa, joskin epäilen ettei maksa Yle-veroa.Ei tarvitse maksaa, jos tienaa alle 14 000 euroa vuodessa.
Jokerifanit ovat onnellisia kun saavat jakaa neljään pekkaan yhden YLE-veron.Jokerifani.
Aijai niitä aikoja, kun keskikentän kaksikko de Jong-van Bommel jakoi viikatteita MM-kisoissa vuonna 2010. Ei taida ikävä kyllä samanlaisia muistoja jäädä näistä kisoista.Missä Nigel De Jong?
Jokerifanit ovat onnellisia kun saavat jakaa neljään pekkaan yhden YLE-veron.
Joidenkin tietojen mukaan kyseessä oli keuhkosyöpäTiesikkö että Papa Bubba Diop on kuollut? Sillä oli jokin tauti.
Overmars lyö näissä kisoissa läpi. On vipeltäjä.Aijai niitä aikoja, kun keskikentän kaksikko de Jong-van Bommel jakoi viikatteita MM-kisoissa vuonna 2010. Ei taida ikävä kyllä samanlaisia muistoja jäädä näistä kisoista.
Bubba Smith taisi kuolla johonkin myrkytykseen.Tiesikkö että Papa Bubba Diop on kuollut? Sillä oli jokin tauti.