MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 575 112
  • 18 217

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Mahtaa olla nöyryyttävää kun nainen kantaa miehen pois kentältä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eikö näistäkin ole niin pitkään jo ollut puhetta, että se päätäntävalta ei voi olla pelaajalla tuollaisten osumien jälkeen. Vittu mitä puuhastelua

Ja päätäntävalta ei myöskään saa olla palatsissaan kaviaaria imuroivalla ja nuorikosta nauttivalla iranilaisella diktaattorilla.
 

Koneisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pitipä tulla ikuisuuden jälkeen kommentoimaan tänne. On tää turnaus täysi farssi. Pelataan talvella jossain kehitysmaassa mm-kisat. FIFA määrittelee kapteeninnauhojen käytöstä.

Alkuun jäi viheltämättä selkeä pilkku ja nyt mokke meinas jatkaa peliä, vaikka selkeästi saanut aivotärähdyksen. Ei hyvää päivää :D
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jotenkin vaikea uskoa vieläkin että Bellingham täytti kesällä vasta 19v.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Paitsi jos lyö tarpeeksi rahaa FIFAn pomojen taskuun

"Hänellä voi olla aivovamma"

"Reagoiko pupillit"

"Kyllä"

"Peliä vain, silmät liikkuu. Lähden lähettämään tilinumeroni herrasmiehille Qatarissa".
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sanoisin näin lyhyellä otannalla ettei tuo Englannin puolustus vaikuta kovin dynaamiselta. Olisi äsken ollut katastrofin ainekset jos veskari olisi lyhyen avannut.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.
Tämähän on juuri sitä mitä fifa on hakenut. Ei sen ketään pitäisi yllättää. Pari ekaa peliä vielä ja molemmissa kentällä terroristimaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jatkoaikalaiset reagoivat oivallisesti näiden kisojen syvästi kieroituneeseen perusasetelmaan.
Juu, ainahan Jatkoajan otteluseurannat ovat keskittyneet nimenomaan itse urheilutapahtumiin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.

Käy ihmeessä pyörähtämässä FF2:ssa :D

Mitenkähän äkkiä sitä olisi ollut pelikiellossa, jos olisin Minskin MM-kisojen aikana copy-pastettanut homoeroottisia novelleja otteluseurantaan?
 

Pablito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Real Madrid, Toronto Maple Leafs
Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.

Kiitos mielipiteestä ja näkemiin.

Onhan tällainen vinohampaiset lädit vs Putlerin asetoimittajat klassikkoainesta
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Iranin ei tarvitsisi tehdä muuta kuin ampua palloa vaan Englannin puolustusta kohti ja juosta perään. Loppu hoituu itsestään kuten melkein äskenkin.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Oho, Maguire ylärima, siinä hän on hyvä nimittäin puskemisessa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös