Eikö näistäkin ole niin pitkään jo ollut puhetta, että se päätäntävalta ei voi olla pelaajalla tuollaisten osumien jälkeen. Vittu mitä puuhastelua
Ja päätäntävalta ei myöskään saa olla palatsissaan kaviaaria imuroivalla ja nuorikosta nauttivalla iranilaisella diktaattorilla.
Miksi toi kaveri on kapteenina, kun ajattelee noin itsekkäästi?
Paitsi jos lyö tarpeeksi rahaa FIFAn pomojen taskuun
Lämpimästi tervetuloa keskustelupalstalle!Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.
Jatkoaikalaiset reagoivat oivallisesti näiden kisojen syvästi kieroituneeseen perusasetelmaan.Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.
Tämähän on juuri sitä mitä fifa on hakenut. Ei sen ketään pitäisi yllättää. Pari ekaa peliä vielä ja molemmissa kentällä terroristimaa.Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.
Juu, ainahan Jatkoajan otteluseurannat ovat keskittyneet nimenomaan itse urheilutapahtumiin.Jatkoaikalaiset reagoivat oivallisesti näiden kisojen syvästi kieroituneeseen perusasetelmaan.
Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.
Tuota, nämä otteluseurannat ovat lähteneet ihan tuuliajolle. Pari kommenttia itse pelistä ja kaikki muu valitusta ja v**tuilua pelaajista, kansoista ja kisoista. Näkemiin.