Niin, mieshän on ollut vainaa jo 30 vuotta. Ei välttämättä se osuvin verrokki.Sillä on jälkiasennettu metronomi rintakehässä, pysyy taimissa kuin Jeff Porcaro ikään.
Niin, mieshän on ollut vainaa jo 30 vuotta. Ei välttämättä se osuvin verrokki.Sillä on jälkiasennettu metronomi rintakehässä, pysyy taimissa kuin Jeff Porcaro ikään.
En puhu Jeffin pumpusta, vaan kompista. ;)Niin, mieshän on ollut vainaa jo 30 vuotta. Ei välttämättä se osuvin verrokki.
No hyvä että se jatkuu edelleen :DEn puhu Jeffin pumpusta, vaan kompista. ;)
Aina kun laittaa klassista Totoa soittimeen. ;)No hyvä että se jatkuu edelleen :D
C Morea appiukon tunnareilla FTWMTV:lle pelikellon saaminen kuvaan tuottaa näköjään vaikeuksia. Lisäksi joutuu katsomaan 10 minuuttia mainoksia ennen kuin pääsee katsomaan matsia. Ylellä vähän eri meininki...
En olisi uskonut, mutta mulla tuli tippa linssiin, kun näin Eriksenin tuossa Tanskan rivistössä - tuli niin elävästi mieleen katsomon vuoropuhelu Parkenilla: Christian <---> EriksenEriksen on lähtenyt hyvällä rytmillä tähän peliin.
Siinä sai Eriksen vähän maistuu puolen kentän vauhdilla liukutaklausta :D Hieno draivi Tunisialla.
Itse katson omilla, eikä tule niilläkään mainoksia.C Morea appiukon tunnareilla FTW
Tällaista on näköjään olla köyhä.MTV:lle pelikellon saaminen kuvaan tuottaa näköjään vaikeuksia. Lisäksi joutuu katsomaan 10 minuuttia mainoksia ennen kuin pääsee katsomaan matsia. Ylellä vähän eri meininki...
Mieti jos De Bruyne, Haaland, Messi, Mbappe jne ois suomalaisia. Suomi ois ihan ykköshevonen.Miettikää jos Haaland ois tanskalainen. Ois Tanska oikeasti ihan ykköshevosia.
Miettikää jos Haaland ois tanskalainen. Ois Tanska oikeasti ihan ykköshevosia.
Kyllä mä tämän hetken Tanskan melkein laskisin yhdeksi ykköshevosista. Todella yhtenäinen ja hyvin valmennettu joukkue.Miettikää jos Haaland ois tanskalainen. Ois Tanska oikeasti ihan ykköshevosia.
Kelpaisi hyvin, että hoitaisi kisat ja sitten maha täynnä maaliskuussa Suomea vastaan ja Parkenin ihme vol. 2.Kyllä mä tämän hetken Tanskan melkein laskisin yhdeksi ykköshevosista. Todella yhtenäinen ja hyvin valmennettu joukkue.
Ei nyt sydänkohtauksia enää kellekään.Kelpaisi hyvin, että hoitaisi kisat ja sitten maha täynnä maaliskuussa Suomea vastaan ja Parkenin ihme vol. 2.
Siellähän on Tunisialla oikeasti Hannibal jengissä, nimittäin Hannibal MejbriMikä Hannibal siellä tunisialla on pelaamassa maskista päätellen?
Ei taida kuitenkaan olla toi kaveri jolla maski naamalla