MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 590 349
  • 18 217

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Erkkahan on Argentiinan kannattaja. En ymmärrä mitä huutonaurun aihetta tuossa on, jos oma joukkue häviää...

Itse huonona ihmisenä uskallan vähän nauraa kun se oma suosikki floppaa ja yrität kiemurrellen jutella neutraalisti.

Omalla kohdallani tämä tulee toteutumaan kun kestosuosikki Brasilia kyykkää jollain eeppisellä tavalla taas ja yritän peittää kyyneleet hakamussutteluun.
 

PuckFutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mitä mitä mitä. Kävin kaupungilla kun toinen puoliaika oli juuri alkamassa, katson livetuloksia ja... Saudit voitti 1-2?!?!! Onpahan kisojen eka kunnon paukku! Meni argojen putkikin katki.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro

Anti-Midas iski jälleen.

No oho! Olikohan ensimmäinen kerta kun Velkavuori jätti näin hyvän kohteen pelaamatta, kyllä me muut laitettiin naapurin kivitalot kiinni Saudien ihan satavarmaan voittoon. Nyt vaan laskeskellaan rahoja ja sytytetään sikareita tonnin seteleillä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse huonona ihmisenä uskallan vähän nauraa kun se oma suosikki floppaa ja yrität kiemurrellen jutella neutraalisti.

Omalla kohdallani tämä tulee toteutumaan kun kestosuosikki Brasilia kyykkää jollain eeppisellä tavalla taas ja yritän peittää kyyneleet hakamussutteluun.
Brasilia voittaa tänä vuonna kultaa, take my word !!
 

KoomaPetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham, Leverkusen, AC Milan, Barcelona
Argentiina lähti toisella puoliajalla höntsäilemään samalla kun saudit rupes pelaa ns. täysii. Lopputulos näkyy tulostaululla. Pitäis aina pelata täysii. Apinan raivolla ensimmäisestä pelisekunnista lisäajan lisäajan viimeiseen vihellykseen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse huonona ihmisenä uskallan vähän nauraa kun se oma suosikki floppaa ja yrität kiemurrellen jutella neutraalisti.

Omalla kohdallani tämä tulee toteutumaan kun kestosuosikki Brasilia kyykkää jollain eeppisellä tavalla taas ja yritän peittää kyyneleet hakamussutteluun.

Itse olen taas niin huono ihminen, että silloin kun oma joukkueeni häviää, toivon sen tapahtuvan niin selvästi, että millekään jossittelulle ei ole saumaa. Jos lopputulos on kunnon turpasauna, niin se on oikeastaan sitten se kaikkein paras tapa hävitä.

Brasilian kyydissä olen itsekin, ja se kotikisojen 7-1 -tappio Saksalle on yhä mielessä. Katsoin joskus koosteen ottelusta, ja kierolla tavalla jopa nautin siitä.

On tosin myönnettävä, että minä seuraan jalkapalloa oikeastaan vain EM- ja MM-kisojen aikana. Vielä en edes ole katsonut Brasilian kokoonpanoa. Todennäköisesti se koostuu suurelta osin minulle täysin tuntemattomista pelaajista, ja sitten muutamista sellaisista, joista olen kuullut ohimennen jossain yhteydessä. Ja ehkä jokusen jopa tiedän entuudestaan.

Mutta sehän näiden kisojen suola onkin. Jopa kaltaiseni ihmiset, joita jalkapallo ei tavallisesti juurikaan kiinnosta, innostumme lajista taas hetkeksi.

Toki näiden kisojen yllä on niin paljon negatiivista, että kiinnostus on ollut varsin vähäistä aiempiin kertoihin nähden.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Erkkahan on Argentiinan kannattaja. En ymmärrä mitä huutonaurun aihetta tuossa on, jos oma joukkue häviää...
Itse en suostuisi studiokommentaattoriksi AS Roman tai Kerhon peliin juuri siksi, että nähdäkseni studiokommentaattorilta odotetaan neutraalia ja analyyttista otetta sokean fanittamisen sijaan. Toki tästä perusprinsiipistä (kommentaattorien neutraalius ja rooli asiantuntijana) saa olla eri mieltä. Jos sinne halutaan faneja elämään tunteella mukana, fine.

Lisätään vielä selvyyden vuoksi, että itse en olisi pahastumut Argentiinan voitosta. Päinvastoin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Brasilian kyydissä olen itsekin, ja se kotikisojen 7-1 -tappio Saksalle on yhä mielessä. Katsoin joskus koosteen ottelusta, ja kierolla tavalla jopa nautin siitä.

Marcelon tyhjyyttä huokuva ja täysin kuollut katse vierailee vieläkin unissa silloin tällöin. Jeesus Kristus mikä henkisen pahoinvoinnin ja epätoivoisen naurun näytelmä tuo oli.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Seuraaksi Tanskalta odotan ja toivon hyvää esitystä. Uskon, että Eriksen tulee olemaan kliininen ottelussa, mutta katsellaan.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Bloombergin World Cup Bracketissa n. 0,6% veikkaajista oli laittanut saudit voittamaan Argentiinan. Aika harvoin näkee noin pientä prosenttiosuutta 1X2-veikkauksessa.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Omalla kohdallani tämä tulee toteutumaan kun kestosuosikki Brasilia kyykkää jollain eeppisellä tavalla taas ja yritän peittää kyyneleet hakamussutteluun.
Brasilian menneitä takavuosikymmenten tappioita pystyn kelaamaan edes ja takaisin. Sen sijaan 2014 kisoista en voi katsella mitään maalikoosteita. En pysty.

Argentiina saa silti sympatiaa kanssa, mutta tästä pelistä viileästi totesin Saudien ansainneen voittonsa. Messi oli varma rankkarissa, mutta jos linja on tuo, pilkkuja tulee 2-3 per ottelu.

Itse argot sössivät, ja samoin pelkään Brasilian tekevän. Toki nyt vielä täytyy muistaa, että kesällä 1990 Argentiina hävisi Kamerunille ja oli silti finaalissa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Komeesti kajahtaa kansallishymnit
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jotenkin ahdistaa seurata eräästä tietystä syystä. Toivottavasti sydän toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös