Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Eipä tuo osoita muuta kuin sen miten bussittamalla pärjää.Jos päästät 0 maalia Belgiaa, Kroatiaa, Espanjaa ja Portugalia vastaan, niin jotain on tehty oikein.
Eipä tuo osoita muuta kuin sen miten bussittamalla pärjää.Jos päästät 0 maalia Belgiaa, Kroatiaa, Espanjaa ja Portugalia vastaan, niin jotain on tehty oikein.
On muuten aikamoista coast to coast -hokia nyt. Ei juuri hitaita lähtöjä nähdä.
Onko täällä jotain futisfoorumin juntti-agentteja?Koska joku ärsyyntyy näistä lätkäjutuista?
Se on MessiJoku oman elämän sankari tuonut pillin mukanaan?
Itsehän en ole Ranskaa kannattanut sen jälkeen, kun liitteen henkilö alkoi kukkoilemaan.
Kanadaa.Ketäs tässä nyt pitikään kannattaa? Ranskaa koska Tami ja EU? Marokkoa koska yllätysjoukkue?
Sitä kutsutaan etotuomariksi.Joku oman elämän sankari tuonut pillin mukanaan?
Olen käynyt Strasbourgissa, Pariisissa ja Carcassonnessa, joten olen tänään ranskalainen. Tällaista kosmopoliitti tekee.Misä kisojen suurin kosmopoliitti @FASlapsi on? Onko tämän iltainen kombo liian pliisu maailmanmatkaajalle?
Opastaa väärä uskoisia goatin tielle.Mitä sä teet lätkäfoorumilla?
Itse en ymmärrä, milloin ja miksi epäselvästä sössöttämisestä tuli puhetyössä hyve. Mutta kiva jos futis-fanit tyk-kää.Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä jotkut mm-kisoja katsomaan eksyneet casual-katsojat ovat mieltä selostajasta, kun eivät tiedä edes miehen nimeä tai Pedro-tarinaa. Tätä tehdään meille futis-faneille ja meille Tuomas Ilmari Virkkunen on maailman paras selostaja.
Onko täällä jotain futisfoorumin juntti-agentteja?
Tässä kohtaa sinun pitää kuunnella Pedron tarina 10 kertaa!!Itse en ymmärrä, milloin ja miksi epäselvästä sössöttämisestä tuli puhetyössä hyve. Mutta kiva jos futis-fanit tyk-kää.
Minäki lensin viime kisojen aikaan ulos, vaikka kerroin vain kuinka ylivertainen pelaaja Messi on.Lensin joskus ko. palstalta ulos. Antini oli kuulemma huonoa
Oliko siellä edes kunnollista Jameksi-liveseurantaa?Lensin joskus ko. palstalta ulos. Antini oli kuulemma huonoa
Lensin joskus ko. palstalta ulos. Antini oli kuulemma huonoa
Se on sitten tosiaan ollut melko huonoa, jos FF:lle ei riitä taso ;) Vai paljastuitko kendo-janariksi?Lensin joskus ko. palstalta ulos. Antini oli kuulemma huonoa
Virkistävää saada sinut taas tänne pistämään rahvaalle luun kurkkuun. Kosmopoliittista näkökulmaa tämäkin live-ketju kaipaa.Olen käynyt Strasbourgissa, Pariisissa ja Carcassonnessa, joten olen tänään ranskalainen. Tällaista kosmopoliitti tekee.
Kuin myös, en muistanut ylistää kuningaslajia. Ja taisin liian usein kirjoittaa Leijonista…Minäki lensin viime kisojen aikaan ulos, vaikka kerroin vain kuinka ylivertainen pelaaja Messi on.