MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 585 441
  • 18 217

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tää dumari ei kyllä näe edes omia sormiaan vaikka tekisi samaa mitä Joachim Löw on tunnettu.

Vai onko unohtanut kortit hotellille?
 
Toivottavasti tää vihellysporukka tippuu jatkosta. Ranska saisi voittaa 5-0.
Odotan, että pelin jälkeisessä lehdistötilaisuudessa Deschamps toteaa valmentaesikuvaansa Risto Dufvaa lainaten: ”Marokkolaiset voivat nyt vihellellä vaikka Bob Hopelle, meille ei enää tarvi”.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olen yrittänyt noin reilu kymmenen vuotta ymmärtää tämän Virkkusen selostuksen hienoutta, mutta en ole vieläkään sitä ymmärtänyt.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Kohta joku loukkaantuu, Marokolaiset tulevat todella kovaa ja todella holtittomasti. Sinänsä kova peli on kyllä mun mieleen, mutta jalkojenkatkaisu taklauset ei lukeudu tähän kategoriaan.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Mitäs "rajoituksia ja sääntöjä" qatar on iskenyt Marokon lennoille?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen yrittänyt noin reilu kymmenen vuotta ymmärtää tämän Virkkusen selostuksen hienoutta, mutta en ole vieläkään sitä ymmärtänyt.
Virkkunen oli nuorempana hyvä selostaja, mutta nykyään aika pahasti maneeriensa vanki ja todella rasittavaa kuunneltavaa. Etenkin tuo teennäinen nenä-ääni vituttaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Marokon maalivahti lähti ulos alueeltaan, nyt ois voinu Mbappe käydä ajelee.
 
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Nuo maalivahdit kun etenkin johtotilanteessa tykkäävät hidastella ennen kuin ottavat pallon näppeihinsä niin olisi joskus hienoa kun vastustaja pääsisikin siihen väliin ja tekisi maalin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös