VilleLeino
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Jos 86 Argentiinan voittoa pidetään Diegon mestaruutena, niin nyt Messi kantaa vielä Diegoakin isompaa roolia näissä kisoissa.
Jes!!! Nyt alkaa näyttää hyvältä. Argentiina Ranska on unelma finaali. Kaksi suurinta vastakkain, Mbappé ja Messi.
Etkö itse?Kommentaattori tuli kyllä housuihinsa
Floridassa ei tarvitse huolehtia veroista?Oliko tuo Messi menossa sinne MLS:ään jo kisojen jälkeen vai kauden jälkeen? Jos on niin miksi?
Vituttaako?Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Kyllä, mutta paljon ennen tuota maalia.Etkö itse?
Tämä ihme juttu, hyvä pelaaja ja teot puhuvat puolestaan mutta osa uskovaisista haluaa saarnata kaikille kaikesta.Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Ja samoin Ranskalla. Ei Englanti sen hirveästi huipumpi ole kuin Hollanti.Argentiinalla olisi ensimmäinen huippujoukkue vastassa tässä turnauksessa.
Kun FIFA käsittelee lähettämäni reklamaation Hollanti-pelin tapahtumista, voi Messi siirtyä sinne huoletta jo vaikka huomenna.Oliko tuo Messi menossa sinne MLS:ään jo kisojen jälkeen vai kauden jälkeen? Jos on niin miksi?
?? Ei Messin kyllä tarvitse todistella mitään - saati hänen faniensa.Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Luulenpa, että Mbappe otti tuosta nokkiinsa. Lukee palstaa tahi ei.Nyt Messi näytti, miksi hän on paras.
Tami-fanien ei tarvitse todistaa Br #79:n mahtavuutta.Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Tätä mä olen aina itsekin ajatellut. Heikko itsetunto.Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Hyvä suoritus, en kuitenkaan sanoisi maailman parhaaksi enää, joskus toki sitä oli jokusen vuoden.Nyt Messi näytti, miksi hän on paras.
Voisi jopa luulla, että Messin tittelistä maailman parhaana on väännetty reilu vuosikymmen tai jotain.Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Paitsi että ei toteudu, koska Marokko menee finaaliin. Ja voittaa sen.Argentiinalla olisi ensimmäinen huippujoukkue vastassa tässä turnauksessa.
Me Ruud van Nistelrooy fanien ei tarvitse hänen suuruttaan todistella.Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Get over it. Rolle on oman pelin alkaessa penkillä ja nyt katsomossa. Ei vain taso riitä. Ikäloppu. Ei saavuttanut juuri mitään.Hauska, että kun Messi kävelee kentällä nii se ymmärretää ja kuuluu asiaan. Ronaldo jos tekee saman ni on vaan laiska.
Napoleon-syndrooma myös faneilla?Messi-faneilla on joku hirveä todistelun tarve koko ajan.
Niillä kävi kauhea tuuri kun saivat jatkopeleissä vastaan Brasiliaa ja muita rupusakkeja.Miten noin paska joukkue kun Kroatia on neljän parhaan joukossa?
Joko nämä "väärin voitettu" huutelut alkoi?Argentiinalla olisi ensimmäinen huippujoukkue vastassa tässä turnauksessa.