Joo mut Messillä on paljon enemmän Copa America -voittoja ja oon melko varma että hän on myös moninkertainen maailmanmestari, onhan hän kuitenkin ollut vuosikymmeniä maailman paras ja pelannut Argentiinan maajoukkueessa muiden huippupelaajien kanssa, olisihan se nyt täysin mahdotonta että noin suvereeni pelaaja ei olisi muiden huippupelaajien muodostamassa joukkueessa koskaan muka voittanut maailmanmestaruutta.
Varmaan koska edellinenkin peli muistetaan? Henk koht ei tosiaan ole suosikkijoukkueita vaan haluan nähdä hyviä pelejä ja Marokko ei sellasta tarjoa. Jatkossa jätän katsomatta.
Ei siinä kauaa mennyt, kun ensimmäinen aivan älytön kommentti tulee. Missä arvostus? Ainiin eihän näillä tietyillä kiihkouskovaisilla sitä tyylikkyyttä vain ole.
Arvostuksen puutteesta kärsii myös Ronaldo itse. Taas hylkäsi joukkueensa ja lähti yksin karkuun pillittämään. Yleensä toimitaan joukkueena myös häviön hetkellä.
Niin on se hieman eriasia pelata nimivahvasss joukkueessa isoja pelejä, kuin yksittäisenä tähtenä. Eipä minusta Portugalin pelit ole yleisesti koskaan Ronaldosta kiinni jääneet.
Varmaan koska edellinenkin peli muistetaan? Henk koht ei tosiaan ole suosikkijoukkueita vaan haluan nähdä hyviä pelejä ja Marokko ei sellasta tarjoa. Jatkossa jätän katsomatta.
Niin on se hieman eriasia pelata nimivahvasss joukkueessa isoja pelejä, kuin yksittäisenä tähtenä. Eipä minusta Portugalin pelit ole yleisesti koskaan Ronaldosta kiinni jääneet.
Ihan yhtä hyvä se Portugalin joukkue on ollut kuin Argentiinan. Argentiinan tähtiä on yliarvostettu. Aina on myös Portugalilla ollut hyvä joukkue ja tähtiä.
Ranska ja Kroatia. Ranska voittaa 3-0. Mbabbe tekee kaikki . Saa ottaa talteen...
Ehkä olen ilkeä, mutta TEKEE niin saatanan hyvää et Rollen kisat loppu. Jotenkin mennyt vaan ihon alle tämä mies. Kiistatta kova pelaaja ja saavutuksia arvostan,mutta persoonana vaan ärsyttävä.
Ura absoluuttisella huipulla, huippuseuroissa taitaa olla ohi. Sinne Saudeihin vaan ja ottaa se 500 milkkua pois. Sit 2 v vielä MLS
Arvostuksen puutteesta kärsii myös Ronaldo itse. Taas hylkäsi joukkueensa ja lähti yksin karkuun pillittämään. Yleensä toimitaan joukkueena myös häviön hetkellä.
Ihan yhtä hyvä se Portugalin joukkue on ollut kuin Argentiinan. Argentiinan tähtiä on yliarvostettu. Aina on myös Portugalilla ollut hyvä joukkue ja tähtiä.
Hyvä joukkue kyllä, muttei puhuta koskaan käytännössä ennakkosuosikkina. Nimilista kalpenee lähes aina muille suurille. Argentiina kyllä lähes poikkeuksetta paljon parempi materiaalin puolesta, vaikka toki kovempia maita kuin Argentiina löytyy myös materiaalista.
Ja kyllähän Marokko tänään heikommalla materiaalilla operoi kun Portugali, eli ei se materia aina kaikki kaikessa ole, mutta kyllä se helpottaa