Mainos

MM-kisat 2022 – liveseuranta

• 628 308
  • 18 146

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Monta kertaa tää kertoo tän tarinan, että Alexis Mac Allister on toisen polven futaaja?

Ja Messi filmaa ja kalastaa. Tää dumari on joku Messi fanclubin puheenjohtaja.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Messi ui vaparin itselleen

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Aika helposti tuli tämä vapari jos jälkimmäisiin vertaa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No nyt löyty taas dumarilta pill. Menis nyt ottaa selfien jo Messin kanssa ja myöntäisi suoraan hollantilaisille että haistakaa nyt vittu, tässä on mun paras kaveri, en mä sille mitään vihellä.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Huhuh lähellä oli.

Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
Ja jos Brasilia pelaisi näin, se olisi ihanaa sambafutista, koska brassit.
Ehkä joidenkin mielestä, ei mun. Olen kärsinyt monesti aiempina vuosina, kun siellä on ollut sysipaskaa tumpelointia. Esimerkiksi Neymarin maali tässä matsissa oli aivan fantastisen upea. Brassit oli parhaimmillaan 1970 jälkeen vuonna 1982, josta en ole vieläkään toipunut.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Puta madre!

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Läheltä meni Messin vapari. Viisi vuotta sitten olisi mennyt sisään.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
No Bradyn Tompan kanssa tekee kyllä tiukkaa kautta aikain urheilijan tittelistä, mutta soccerin puolella on ylivoimainen.
Montas maailmanmestaruutta sillä on?

Peléllä on kolme maailmanmestaruutta ja jopa Jutilan Timpalla kaksi maailmanmestaruutta.

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Kyllä on "taktiikkavelho" van Gaalilla eväät vähissä kun rupeaa Luuk de Jongia heittelemään kentälle 65 minuutilla.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Hieno pelaaja tuo Luuk De Jong!
Ihmettelen aina, että miten ammattilaisfutaaja voi olla niin huono, kuin mitä Davy Klaassen on (siis ihan hiton huono), ja sitten van Gaal juoksuttaa kentälle Luuk de Jongin......mutta onhan se L.de Jong toki pitkä ja sitten tuota se on myös......noh, sehän on......jooo...se on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy