Ei vastannut tämä kysymykseeni, mutta olkoon.Ei selosta paikan päällä Virkkunen tätä peliä vaan Helsingistä.
Kolmosella/Cmorella selostaa. Muuten nykyään selostaa Mestareiden liigaa Cmorella.Ei vastannut tämä kysymykseeni, mutta olkoon.
Mä en ymmärrä tätä valheellista toistamista joka tuutista että Messi on vieläkin maailman paras/parhaita. Legenda ja hyvä valinta kaikkien aikojen parhaaksi, mutta ei ole ollut pitkään aikaan maailman parhaita pelaajia.
Messillä on Copa Americanan voitto viime vuodelta.Jos Argentiina oikeesti aikoisi nyt voittaa tämän kupin niin sitten nostaisin Messin siitä pikkuveliasemasta ykköseksi maailmassa. Nyt se on vain määrittelemättömässä topkakkosessa. Kyllä se oikeasti vaatii myös maailmanmestaruuden ollakseen maailman paras. Ronaldolla tietty vähän vaikeampi suo tarvottavana, mutta EM-kulta on tällä hetkellä kumminkin kova juttu.
Se on futis. fotboll, football. Ei fudis. fodboll, foodball.Kroatia on onnekas, kun voittaa kaikki tiukat pelit pilkkukisan kautta.
Nautin, nautin. Ihanan tehokasta tämä antifudis.
Joo, ihan tuttu ääni kyllä. Yritin päästä vain sisään mistä nämä jotkuu puhui. Cmoresta tullut kyllä kateltua tsampparia kun kerran on tää cmore.Kolmosella/Cmorella selostaa. Muuten nykyään selostaa Mestareiden liigaa Cmorella.
Älä lähre sinne. Ei ole vertailukelpoinen.Messillä on Copa Americanan voitto viime vuodelta.
Casual-porukkaa ja katsoo teikäläisen allekirjoitusta. Jes jes.Mitä helvetin casual porukkaa täällä on vaivautunut katsomaan futista ja tullut dissaamaan Virkkusta. Virkkunen on jokaisen futis-fanin THE SELOSTAJA. Maailman paras. Legenda jo urheilukanavan La Liga ja Bundesliga ajoista lähtien.
Barca-Psg pelin viimeisiä minuutteja Virkkusen selostamaan en unohda ikinä tai Iniestan maalia Chelseaa vastaan.
Älä lähre sinne. Ei ole vertailukelpoinen.
Muistat varmaan, että Messilläkin on Copa America. Maailmassa on paljon loistavia pelaajia, joilla ei ole maailmanmestaruutta. Ei sillä voi määritellä pelaajan suuruutta, koska MM-kisoja pelataan melko harvoin. Eihän joku Johan Cruyff voittanut koskaan maailmanmestaruutta, mutta silti häntä pidetään yhtenä maailman parhaista pelaajista. Paolo Maldinikin on yksi maailman parhaita puolustajia, eikä hänelläkään ole maailmanmestaruutta.Jos Argentiina oikeesti aikoisi nyt voittaa tämän kupin niin sitten nostaisin Messin siitä pikkuveliasemasta ykköseksi maailmassa. Nyt se on vain määrittelemättömässä topkakkosessa. Kyllä se oikeasti vaatii myös maailmanmestaruuden ollakseen maailman paras. Ronaldolla tietty vähän vaikeampi suo tarvottavana, mutta EM-kulta on tällä hetkellä kumminkin kova juttu.
2 minuuttia studiota ja loput mainoksia.
Mulla oli ekalla puoliajalla oranssi paita päällä, mutta nyt heitin pois, blondasin tukan ja kasvatin miehekkään parran. Puolikas lehmä kypsyy grillissä.Hollanti nousee kuin Feenix tuhkasta ja taivaanranta hehkuu oranssia.
Lähes yksin raahannut joukkueensa tähän asti ja matkalla välieriin. Nimeäs nyt pelaajia, jotka ovat pelanneet paremmin? Jos Argentiina voittaa kultaa, Messi on päivänselvä valinta turnauksen parhaaksi.Mä en ymmärrä tätä valheellista toistamista joka tuutista että Messi on vieläkin maailman paras/parhaita. Legenda ja hyvä valinta kaikkien aikojen parhaaksi, mutta ei ole ollut pitkään aikaan maailman parhaita pelaajia.
Jep. Kluivert, Van Nistelrooy ja Makaay lisäksi mahdollisia vaihtoehtoja kärkeen kuulemma.Huomaa van Bommelin puuttumisen keskikentältä. Jospa toiselle puoliskolle vaihdettaisiin kentälle.
Väitätkö siis että Ronaldo on tällä hetkellä edellä em-kullan takia? Tämän illan maalissa nähtiin miksi Ronaldo ei todellakaan ole Messin edellä. Ronaldo on yksipuolinen maalintekijä, kun taas Messi maalien lisäksi luo tilanteita ja jakaa aivan maagisia syöttöjä.Jos Argentiina oikeesti aikoisi nyt voittaa tämän kupin niin sitten nostaisin Messin siitä pikkuveliasemasta ykköseksi maailmassa. Nyt se on vain määrittelemättömässä topkakkosessa. Kyllä se oikeasti vaatii myös maailmanmestaruuden ollakseen maailman paras. Ronaldolla tietty vähän vaikeampi suo tarvottavana, mutta EM-kulta on tällä hetkellä kumminkin kova juttu.
Voi olla, että käännän takkini ja alan kannustaa näitä ihme argentiinalaisia tässä pelissä. Väkisin koitin nuuhkia tulppaania ennen peliä muttei olkein lähde sydämestä.
Itte ainakin puhun kokonaisuudesta, en tämän päivän kunnosta. On kiva vain niputtaa ja haudata kunnialla nämä legendat jotka ovat näytelleet isoa osaa futismaailmassa.Mä en ymmärrä tätä valheellista toistamista joka tuutista että Messi on vieläkin maailman paras/parhaita. Legenda ja hyvä valinta kaikkien aikojen parhaaksi, mutta ei ole ollut pitkään aikaan maailman parhaita pelaajia.
Kyllä minä tänään käytän laillisesti huumeita, enkä yritä pölliä briteiltä jotain kusisia saaria ja saa sen takia vitusti turpaani. Hollannin kanssa en tosin ole juuri lainkaan kosmopolitoinut, lähinnä olen Amsterdamin kentällä yrittänyt selvitä jatkolennolle - ja toki mennyt muiden kosmopoliittien tavoin loundgeen siinä tiimellyksessä. Yksi argentiinalainen kollega minulla on ollut, mutta siitä nyt on jo aikaa, seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni.@FASlapsi laitatko kosmopoliittina maailmankansalaisena puukengät jalkaan, vai onko niiden kanssa liian vaikeaa tanssia tangoa?
Eri kulttuurien asiantuntijana luultavasti tajusit vitsini. Vaikka joutuukin hieman lukemaan rivien välistä.