Pelin kuva taitaa olla se, että Marokolla on bussi, johon Espanja turhaan yrittää 90min. Marokko voi yhden vastaiskusta tehdä ja voittaa 1-0.
Ja sit toivotaan että Portugali häviää kanssa illalla
Pelin kuva taitaa olla se, että Marokolla on bussi, johon Espanja turhaan yrittää 90min. Marokko voi yhden vastaiskusta tehdä ja voittaa 1-0.
FF Malmö.Manchester City näköjään kentällä.
Kyllä siltä vaikuttaa, mitä ennakoinkin. Tänään saa olla tuomari tarkkana, kun ukkoa lakoaa nurmeen siihen malliin, oli sitten syytä tai ei.Tänään muuten sit kaatuillaan.
Espanja pitää palloa, jauhaa mutta ei ole saanut mitään vaarallista aikaan. Marokko kaatuilee ja hakee vastahyökkäyksiä.Miltäs eka kymppi näyttänyt? Olin hakemassa pizzaa.
Tiivistetysti jokainen Espanjan peli viimeisen kahdeksan vuoden ajalta.Espanja pitää palloa, jauhaa mutta ei ole saanut mitään vaarallista aikaan. Marokko kaatuilee ja hakee vastahyökkäyksiä.
Kummalla puolella Cancelo, Dias ja B. Silva ovat?Ja Portugali.
Vuosien harjoittelulla. Kummassakin maassa on vahvat perinteet tässä miehisessä erikoisosaamisessa.Miten nuo filmaamiset menee edelleen läpi?
Onneksi rehdit suomalaisfutaajat eivät harrasta filmaamista. Veikkausliigassa ei makoilla koskaan.Vuosien harjoittelulla. Kummassakin maassa on vahvat perinteet tässä miehisessä erikoisosaamisessa.
Mä kävin kusella samaan aikaan ja kuulin selostuksesta, että Morata on kentällä.Miltäs eka kymppi näyttänyt? Olin hakemassa pizzaa.
Hyvin tiivistetty.
Niin hyvä argumentti että tuohon on paha mennä vastaan sanomaan.