Karhunkulta
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Skellefteå AIK
Jaahas. Mahtaako tulla itsenäisyysiltapäivän ratoksi kaatuilun ja itkun riemujuhlaa? Marokko - Espanja, tulee jo kylmiä väreitä, eikä siis hyvällä tavalla.
Onneksi siitä keskiympyrän sisällä pallon pitämisestä ei saa yhtään maaliaEspanjan hyökkäyskalusto ei nyt ihan ole Ranskan, Englannin, Brasilian tasoa, joten tuon osa-alueen tökkimisessä on Marokon mahdollisuus. Toisaalta Espanja varmaan tulee pitämään sen 70 prosenttia palloa, joten vaikea nähdä spanskien kuitenkaan nollille jäävän.
Ei toki, mutta onhan se väsyttävää kuitenkin potentiaalisesti 120 minuutista 70 prosenttia olla ilman palloa.Onneksi siitä keskiympyrän sisällä pallon pitämisestä ei saa yhtään maalia
Pakko olla Marokon vankkureissa. Niillä on tosa lipussa sentään pentagrammi!Suosikkikohteeni Espanjassa on Vigo, eikä Madrid, Barcelona, Pontevedra, Santiago de Compostela, O Grove, Sitges, Lanzarote tai Platja D’Aro. Cadaques on hopealla.
Marokossa en ole käynyt, mutta Tunisiassa olen, ja Marokko ja kaikki sen ja Tunisian välissä on meidän kosmopoliittien maailmanmatkaajien silmissä ihan yhtä ja samaa kaikki. En tykännyt Tunisiasta, joten olen tänään espanjalainen.
Olen käynyt Marokossa joten olen suurempi kosmopoliitti kuin sinä, siellä paikallinen halus nayttää kikkeliä mulla ja joku teini rannalla yritti iskeä minua kun luuli minua tytöksi. DAAAAH.Suosikkikohteeni Espanjassa on Vigo, eikä Madrid, Barcelona, Pontevedra, Santiago de Compostela, O Grove, Sitges, Lanzarote tai Platja D’Aro. Cadaques on hopealla.
Marokossa en ole käynyt, mutta Tunisiassa olen, ja Marokko ja kaikki sen ja Tunisian välissä on meidän kosmopoliittien maailmanmatkaajien silmissä ihan yhtä ja samaa kaikki. En tykännyt Tunisiasta, joten olen tänään espanjalainen.