MM-kisat 2022 – liveseuranta

• 616 256
  • 18 217

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Olikohan meillä samanlaiset iltapalatkin. Minulla oli kaksi ruisleipää, päällä ylikypsää kinkkua, konjakki ja olut, sekä Fazerin konvehtirasian yläosa.
Ei ihan. Ruisleipää, sämpylää ja niissä juustoa ja kalkkunaleikkelettä. Lisäksi munakokkelia. Jere Karalahti ja Sanna Marin kuikuilivat ikkunasta kun kuulivat että täällä on kokkelia.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Puimuri mainittu!! Vähän tehokkaampi kuin viikate?

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Sitten kun Mess... Argentiina ei voita mestaruutta, niin miten me lohdutamme Erkkaa? Se on keskeisenä kysymyksenä nyt joulukuussa 2022.
Mielestäni ei tarvitse lohduttaa mitenkään. Mielestäni aikuisen miehen pitää itse päästä yli siitä, että ei voittanut maailmanmestaruutta. Mutta voihan se olla, että Erkka vielä pääsee nostelemaan pokaalia jos Argentiina nämä kisat voittaakin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mielestäni ei tarvitse lohduttaa mitenkään. Mielestäni aikuisen miehen pitää itse päästä yli siitä, että ei voittanut maailmanmestaruutta. Mutta voihan se olla, että Erkka vielä pääsee nostelemaan pokaalia jos Argentiina nämä kisat voittaakin.

Mietin lähinnä verorahoja, jos ja kun Erkka joutuu Kelan tukemaan terapiaan, jos Mess... Argentiina ei voita maailmanmestaruutta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
MESSIIII

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Turvat tukkoon

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy