Sullako ei ole mitään mahdollisuutta saada YLE areena näkymään TV kautta?Veljet @Hauptmann ja @Roger Moore sekä @nummenkallio mä tiedän et Arenasta näkyy, mut tarkoitin Tv2.
Vähän munatonta touhua tänään.Tuomarit vähän pihalla Saksa - Costa Rica pelissä.
Espanjalle Kroatia ja Saksoille Marokko.Kekkä siis tulee saksaa ja Espanjaa vastaan jatkopeleissä?
Saksalle Marokko, Espanjalle Kroatia. Jos siis molemmat voittavat.Kekkä siis tulee saksaa ja Espanjaa vastaan jatkopeleissä?
Sullako ei ole mitään mahdollisuutta saada YLE areena näkymään TV kautta?
Ja autossa puhelimen kautta Bondia. Siis silloin kun jaksoit lähteä töihin hahahaha.Laitoin lääppäristä pelin pyörimään, siis Saksan. Tossa alkusyksyksystä katsoin tv:stä naisten futista, läppäristä Tapparan CHL ja kännykällä Valioliigaa. Kaikki samaan aikaan. My GOD
Saksalle Marokko, Espanjalle Kroatia. Jos siis molemmat voittavat.
Edit: hidas
Kuulit.Kuulinko väärin vai mitä ne oikein Brasiliasta puhui.
Jatkokaaviossa Espanja joutuisi lohkovoitolla Brasilian puolelle.Kuulinko väärin vai mitä ne oikein Brasiliasta puhui.
Kuulit.
Jatkokaaviossa Espanja joutuisi lohkovoitolla Brasilian puolelle.
Nyt on kyllä yhtä uskottavaa urheilun seuraamista kuin Kuusamakujalla. Tottakai pitää olla monta ruutua samaan aikaan auki, kun pelataan.Laitoin lääppäristä pelin pyörimään, siis Saksan. Tossa alkusyksyksystä katsoin tv:stä naisten futista, läppäristä Tapparan CHL ja kännykällä Valioliigaa. Kaikki samaan aikaan. My GOD
Ja autossa puhelimen kautta Bondia. Siis silloin kun jaksoit lähteä töihin hahahaha.
Useamman ruudun taktiikka. Mulla on Android boksi sisäänrakennetulla Chromecastilla telkkarissa kiinni ja tarvittaessa tablettiin ja kännykkään voi laittaa lisäurheilua pyörimään simultaanisesti, mutta kun muutenkin olen ihan virallisesti diagnosoitu ADHD, niin helpompaa valita yksi ja keskittyä siihen.Laitoin lääppäristä pelin pyörimään, siis Saksan. Tossa alkusyksyksystä katsoin tv:stä naisten futista, läppäristä Tapparan CHL ja kännykällä Valioliigaa. Kaikki samaan aikaan. My GOD
Oletko sinä minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli, kun usein ajatellaan just samaan aikaan samaa asiaa.Aika intensiivinen katse tolla linjurilla.
Ainahan se on mielessä mutta hypätään nyt ensin.Oletko sinä minun kauan kadoksissa ollut kaksoisveli, kun usein ajatellaan just samaan aikaan samaa asiaa.
Kuulemma kyyti jäi uupumaan kun Hajosiko Toyotasi ei päässyt hakee.Japanin ykköstykki Jokakuti Huti ei taida tänään olla pelikunnossa.