Yle Areenalta voi katsoa. Sieltä minä katson sitä.Miksi YLE ei näyttänyt Saksan peliä. Mä kysyn
Näyttääpäs.Miksi YLE ei näyttänyt Saksan peliä. Mä kysyn
Näyttäähän se Areenasta.Miksi YLE ei näyttänyt Saksan peliä. Mä kysyn
Tossa on se hyvä puoli että Müller ei varmaan kuuskymppisenäkään näytä oleellisesti nykyistä vanhemmalta.Samalta 45- vuotiaaltahan se on näyttänyt jo 2010 kisoista asti.
Osta intternetti.Veljet @Hauptmann ja @Roger Moore sekä @nummenkallio mä tiedän et Arenasta näkyy, mut tarkoitin Tv2.
Myös Areena on Yle joten oliko sulla muuta?Veljet @Hauptmann ja @Roger Moore sekä @nummenkallio mä tiedän et Arenasta näkyy, mut tarkoitin Tv2.
Japani on lähtökohtaisesti laadukkaampi joukkue kuin Costa Rica.Miksi YLE ei näyttänyt Saksan peliä. Mä kysyn
Menevät kuitenkin Espanjaa pidemmälle kisoissa, niin saavat sitten saman verran TV-pelejä myöhemmin. Hyvin laskelmoitu Yleltä.Miksi YLE ei näyttänyt Saksan peliä. Mä kysyn
Ja Espanja on lähtökohtaisesti laadukkaampi joukkue kuin Saksa.Japani on lähtökohtaisesti laadukkaampi joukkue kuin Costa Rica.
Minulla väheni kyllä Costa Rica -tappion jälkeen.Harmin paikka, Espanja siirtyi johtoon. Uskoni japanilaisiin ei kuitenkaan yhtään vähene tuosta takaiskusta huolimatta.