MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 589 954
  • 18 217

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minä taas ikävöin Urheilusanomien (nyk. Urheilulehti) katkeraa EM-ennakkoa 2016, missä Unkari haukuttiin aivan maanrakoon, koska oli päässyt kisoihin Suomen lohkosta.

Unkari voitti alkulohkonsa.

Minulla on ikävä myös Jukka Röngän kyseisen lehden alkusanoja.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Espanja lopetti meidän pelin ja siirtyi 90 min paineeseen ja tässä tulos
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Todella vähän suoraan vapaapotkusta tehtyjä maaleja tässä turnauksessa. Jokunen vuosi sitten ne olivat kohtalaisen yleisiä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minulla on ikävä myös Jukka Röngän kyseisen lehden alkusanoja.
Urheilulehdessä tuskin tarvittiin toimituspalavereja, kun joka lehdessä oli:

- Röngän alkusanat ja hassunhauskat listat
- Kupilan kahden aukeaman jutut jostain valtion liikuntapolitiikasta ja kävelijöiden hehkutus
- Sihvonen haukkuu Sheddenin ja Liiton vittuillen samalla IS:lle
- Seppänen nuolee nuorten NHL-pelaajien persettä minkä ehtii
- Tuomas Virtanen propagoi kuinka Suomen mäkihypyssä ei osata harjoitella
- Remmel ja Leppälahti ihastelevat Barcelonaa ja haukkuvat Muurista pseudoanalyyttisin termein.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Kaikista eniten tuossa VARissa vituttaa se, ettei avustavat liputa enää noinkaan selkeitä paitsioita suoraan, vaan luotetaan pelkästään videoihin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Alba

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikista eniten tuossa VARissa vituttaa se, ettei avustavat liputa enää noinkaan selkeitä paitsioita suoraan, vaan luotetaan pelkästään videoihin.

Jossain pelissähän tällainen tilanne johti kulmapotkuun.
Siitä ei tullut maalia, mutta joka tapauksessa hyökkäävä joukkue sai "palkintona" paitsiosta kulman.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jallun arkistosta löytyisi paljon mielenkiintoisempaakin materiaalia.
 

DrE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin Saksa pääsi peliin mukaan huonon alun jälkeen.

Ylen selostajan sois käyttäjän kommentaattorin asiantuntijuutta enemmän kun sitä ei ole omasta takaa. Koko ajan kaikki on mahtavaa ja erikoista. Se on vaan fakta että välillä otteluissa tulee suvaintovaiheita, jolloin ei ole merkittäviä tapahtumia. Koskee etenkin aikaisempia otteluita.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Juu ja toki se nippu noihin aikoihin oli kova muutenkin. Noista pelaajista itse diggailin paljon.
Lämmittää edelleen paljon että tuo "kultainen sukupolvi" sen kruunun itselleen sai. 2014 meni aikalailla kaikki mahdollinen nappiin.

Schweinsteiger muuten vielä unohtui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös