Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Makkara kädessä?
Olen vegaani.
Makkara kädessä?
Vähän on kyllä ikävä niitä Manuel Neuerin hulluja syöksyjä 2014 kisoista. Kaveri tuli suunnilleen puoleen kenttään liukkarilla palloon ja ilmekään ei värähdä.
Saksa jäi 2018 Venäjällä peräti lohkojumboksi. Ehkä tässä on Saksan nykytaso? "Hyvä jos kisoihin päästään..."Koska Saksa on viimeksi jäänyt alkusarjaan
Minä taas ikävöin Urheilusanomien (nyk. Urheilulehti) katkeraa EM-ennakkoa 2016, missä Unkari haukuttiin aivan maanrakoon, koska oli päässyt kisoihin Suomen lohkosta.Minulla on ikävä Gabor Kiralyn hiekkahousuja.
Tami on muuten jalkapallossa Saksan, Ranskan, Brasilian ja Espanjan kannattaja.Tami oli muuten Saksassa ensimmäistä kertaa kommentaattorina. Koskaan aiemmin ei Suomen televisiossa ollut kommentaattoreita - take my word!!
Samoin! Muuten olis muna kädessä.Olen vegaani.
No, allekirjoitukseen on lisätty MacKinnon ja Makar, niin voidaan hyvällä omatunnolla olla Avalanchen leirissä.Nooh, eiköhän tuo Barcelona tipu kohta @VilleLeino :n suosikkijoukkueista, samalla tavalla kun jännästi Chicago Blackhawks ja Pittsburgh Penguins ovat tippuneet kun mestaruuksista on jo aikaa...
Tuleeko muuten muilla ääni vähän kuvaa myöhässä ?
A screaming comes across the sky. It has happened before, but there is nothing to compare it to now.
Viimeksi kannatin Saksaa MM-välierässä 2014. Yleensä ei ole ollut tarvetta. Tiedoksi. Varmaan kiinnostaa älyttömän paljon.
Tico Torres on muuten myös kova kannuttaja.Vuoden 2008 Torres olisi tehnyt tuosta maalin.
Hienoin urheilumuisto on 2017 paikan päällä Atletico-Celta jossa Torres tasoitti saksarilla. Sanoin isälle läpällä ennen peliä että "saksarilla tulee maali". Oli hilpeä tunnelma kun "profetia" toteutui.Vuoden 2008 Torres olisi tehnyt tuosta maalin.