Bremberg#19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Tampa Bay
Onko vielä varmuutta alkaako Suomen välierä 14.45 vai 18.45 lauantaina?
Pelin asiantuntijoista parhaiten perillä näytti olevan tämä ruotsalainen läktätoimittaja (Expressen vai Aftonbladet?), joka Suomen huonojen alkusarjamatsien jälkeenkin kirjoitti, että Suomi on hänen suosikkinsa voittamaan koko roskan.
Onko vielä varmuutta alkaako Suomen välierä 14.45 vai 18.45 lauantaina?
Lehterkiekon MM-kisat 2014 - Ilta-Sanomat
Tiivistettynä:
- Twitterissä kaikki vaan haukkuvat minua, nyyh.
- En jaksa vastata näihin toimittajien aina samanlaisiin kysymyksiin.
No tällä kertaa yleisö ei sentään huutanut liian kovaa. Mutta kyllä tuo Jori jonkinlainen vajakki on.
Onkohan niillä taas Jorin kanssa joku veto ollut vetämässä?
Hieno voitto se tänään oli ja tietyllä tapaa ihailen sitä, että jaksat olla niin yltiöpositiivnen näissä maajoukkueketjuissa...
Toisaalta oli aika mahdotonta että asia ei olisi näin, kun Latvialla ja VV:llä taisi olla kaksi peliä jäljellä kun Suomi oli pelannut viimesen pelinsä.
Mutta itse itsemme sinne pelasimme, keräsimme pisteet.
Me suomalaiset harrastimme pitkät ajat juuri tälläistä jossittelua, kun ties mikä "epäonni" piti meidät pois mitaleilta. Sen sijaan että oltaisiin enemmän ajateltu, että kysymyksessä on sangen armoton tulospeli.
... Realismia lienee se, että Suomi on välierässä ja mahdollisessa finaalissakin se pelillisesti alakynnessä oleva joukkue ja en ainakaan itse niin paljoa luota Suomen maalintekijäosastoon, että se pystyisi paremmalla prosentilla laittamaan limppua häkkiin kuin sekä Tshekin että Venäjän veljet..
No hohhoijaa, melko tyhmää lähteä kommentoimaan jotain perusmattien twitter-kommentteja toimittajille. En myöskään ymmärrä että miksi pelaajan on luettava noita? Toki jos siitä saa jotain extralatausta niin ehkäpä sit, mutta itse en ymmärrä tuota. Jos Jorikin joskus änäriä pelaa niin eiköhän sielläkin kommentoida vahvasti jos peli ei kulje, mutta sitten pitää antaa kentällä tapahtuvien asioiden puhua puolestaan (ja hiljentää epäilijät) eikä vinkua kritiikistä toimittajille.
Hieno voitto se tänään oli ja tietyllä tapaa ihailen sitä, että jaksat olla niin yltiöpositiivnen näissä maajoukkueketjuissa, mutta ihan realismin nimissä uskoisin Suomen olevan ammattimaisten vedonlyöjien silmissä tässä vaiheessa kolmanneksi tai neljänneksi todennäköisin mestarijoukkue.
18.45
Lähteenä mtv3 max sport vai onko ihan varma tieto? Itse olen ollut käsityksessä, että varmistuu vasta huomenna, voin toki olla väärässä.
Selvästi pelaajien kommenteissa näkyy vitutus median suuntaan. OJ:n vanhan viinan löyhkä, nyt Lehterä, Kontiola ja Komarovkin kuittailee.
Ja ihan oikein, media sotkeentuu asioihin nykyään jo aivan liikaa. Finaaleissakin media painosti tuomareiden toimintaa tosissaan. Vaan kuka tuomarois median toimintaa, ei kukaan.
Suomi oli ennen kisoja ja myös keskinkertaisesti sujuneen alkusarjan jälkeen vedonlyöntifirmojen kerroinasettelun perusteella kolmanneksi tai neljänneksi todennäköisin mestarijoukkue. Ja nyt edeltä on lähtenyt jo Kanada laulukuoroon eli ollaan kakkos- tai kolmossuosikkeja ja suunnilleen tasoissa Ruotsin kanssa Venäjän takana.
Lähteenä mtv3 max sport vai onko ihan varma tieto? Itse olen ollut käsityksessä, että varmistuu vasta huomenna, voin toki olla väärässä.
Kyllähän sen näki Kontiolan ilmeestäkin, että ketutti kuin pientä oravaa se hänen kiekonmenetyksen jälkeen tullut Kanadan maali. Se I don´t know" kyllä mitään huumoria ollut vaan ei vaan napannut haastattelu!
Ei se Lehteränkään toteamus "aina samat kysymykset, ei kiinnosta" miltään huumorilta vaikuttanut vaan ihan joltain muulta. Luulisi isojen miehien pystyvän kieltäytymään haastatteluista jos ne eivät nappaa.