Vatanen olisi pelannut ensimmäisen ottelun Kasakhstania vastaan. Aikaerorasitus, matkustus totuttelu olisi todennäkköisesti ollut pudotuspeleissä pahimmillaan.
Vatanen olisi mahdollisissa jetlägeissäänkin ollut järjetön vahvistus tuohon porukkaan. Haulaakaan ei nopea aikataulu pahemmin vaivannut ja lyön vetoa ettei vaivaa seuraavassakaan pelissä.
Ja kuka olis pelannut nelosen sentterinä, jos Sallisen passia ei olis leimattu? Halua vai? Se ei ainakaan kuulostais mun mielestä hyvälle. Jokinen?
Miksi tätä arpomista olisi pitänyt harrastaa hyökkääjien kustannuksella? Sanoin jo aiemmin tuon pakkikuvion menneen alunperin täysin päin helvettiä. Sinne olisi pitänyt jättää yksi paikka vahvistukselle.
Mulla on kysymys kaikille "paskat leijonat" jätkille. Tänä vuonna kaksi kertaa. Jos sattuis käymään niin hassusti, että kulta tarttuis matkaan, niin pystyyköhän siitä nauttimaan yhtään? Noin kuukauden jatkuneen haukkumisen jälkeen.
Jokainen haluaa varmasti kerran vuodessa sen parhaan mahdollisen leijonamiehistön jalkeille. Tänä vuonna kaksi kertaa. Tällöin tietyt järjettömät perseilyt ansaitsevatkin kuittia osakseen. Minua ei toki haittaa mahdollinen mestaruus yhtään. Tällöin olen ollut väärässä vinkuessani mm. Vatasta kisoihin.