Wirtasen voi ilmeisesti laskea ulos tulevista kisoista.
Ja näin jo valmiiksi leveä sentteristö se vaan jatkaa leviämistään.
Wirtasen voi ilmeisesti laskea ulos tulevista kisoista.
Ja näin jo valmiiksi leveä sentteristö se vaan jatkaa leviämistään.
Älkää nyt ihan oikeasti edes hassuttelumielessä mainitko Antti Miettisen nimeä tai minä käyn itkemään.
Miettinen olisi Suomen joukkueelle todellinen snaipperi, kaivattu helpotus maalintekoon. Saattaa kuulostaa vitsiltä ja sitä se onkin faktan ohella.
Niemi ja Armia? Älä nyt sekoile, nämä ovat MM-KISAT. Ei noilla kahdella ole mitään asiaa kisoihin. Savinaistakaan en olisi ottanut, kun mies oli aivan eri pelaaja finaaleissa, kun mies oli täysin puhki ja kiekollisena mies oli täysin hyödytön. Eikä Savinainen pääse nyt lepäämäänkään, kun mestaruutta juhlitaan railakkaasti. Raanta nyt tietysti päivän selvä ykkönen, kun ei Rinne ja Lehtonen tule. Metsolan olisi kyllä pitänyt päästä kolmoseksi. Koskirannankaan valintaa en ymmärrä. Mieshän oli finaaleissa sysipaska.
Nieminenhän oli surkea finaalien viimeisissä peleissä, kun oli Savinaisen tavoin aivan loppu. Ei liike riitä eikä olisi ehtinyt palautua kisoihin.
Iha hirveetä paskaa Suomelta ja varsinkin pakeilta, Leimun Juhakin olisi vähemmän pulassa kun Lepistö.
Itse en ole montaa erää tätä meneillään olevaa EHT:tä katsellut, joten joudun kysymään viisaammilta, että löytyykö Haatajan MM-kisapaikan puolesta yhtäkään järkevää perustelua? Entä Hagmanin tai Pesosen?
Olkoot vaikka mömmöm-kisat, mutta Savinainen-Niemi-Armia hoitaisi 3.ketjun siinä Osala-Wirtanen-Hagman nykykunnossaan. Anyway Wirtasella käsi paketissa, Hagman ollut sysipaska. Osala menisi 4. ketjussa Lahden ja Pihlströmin kanssa. Koskiranta, Nieminen Tapparasta 13 & 14 hyökkääjäksi. Marttinen menisi heittämällä Ilari Melartin tilalle puolustukseen. Kaikki myös tietää Armian talentin ratkaista pelejä, mies pystyy myös hoitamaan puuolustusvelvoitteet, kuten SM-finaaleissa nähtiin.
Onko Suomen kisaryhmä tosiaan tässä? Tällä porukalla jäädään lohkovaiheeseen.
Tami yrittää väkisin tehdä Ortiosta 1.vahdin. Kuunnelkaa miehen puheita studiossa. Eiköhän järjrstys kuitenkin ole 1. Raanta 2. Ortio 3. Engren. Petteri Nummelinin kohdalla olen 100% samaa mieltä Tamin kanssa. Jalonen voisi tosiaan noyrtyä ja ottaa puhelimen käteen Rauman ja Porin suuntaan. Nummelin, Marttinen kisoihin prkl!
Tami yrittää väkisin tehdä Ortiosta 1.vahdin. Kuunnelkaa miehen puheita studiossa. Eiköhän järjrstys kuitenkin ole 1. Raanta 2. Ortio 3. Engren. Petteri Nummelinin kohdalla olen 100% samaa mieltä Tamin kanssa. Jalonen voisi tosiaan noyrtyä ja ottaa puhelimen käteen Rauman ja Porin suuntaan. Nummelin, Marttinen kisoihin prkl!