Loistavaa Sveitsi! Duchene pääsi vetämään kolmesti, mutta vain kerran meni maaliin asti.
Missä Ralph?!
Loistavaa, Sveitsi. Hermot piti loppuun saakka.
Loistavaa Sveitsi! Duchene pääsi vetämään kolmesti, mutta vain kerran meni maaliin asti.
Mikä sensaatio? Sveitsi ollut Kanadalle aina paha arvokisoissa ja Sveitsillä on näissä kisoissa ihan paperillakin hyvä joukkue. Saman tasoinen jengi kuin Suomella, joskin pari parempaa yksilöä Sveitsiltä löytyy. Olisiko Suomen voitto Ruotsista ja tasuri Kanadasta sensaatio?
Olenko ainoa, jonka mielestä Kanada on lähes aina aivan surkea rankkareissa?
Ai vittu kun tekee hyvää Globenin lohkolle tämä!
Olenko ainoa, jonka mielestä Kanada on lähes aina aivan surkea rankkareissa?
Ymmärrän että porukkaa ärsyttää osa heitoistani, mutta joka saatanan vuosi alkaa tämä sama älytön ylihehkutus paria Suomen pelaajaa kohtaan ja aina nämä ylihehkutetut pelaajat tulevat floppaamaan lopulta. Me ollaan pelattu kaksi ottelua Slovakiaa ja Saksaa vastaan ja meillä on nyt jo joukkueessa tuleva NHL-ykkösentteri ja maailman paras maalivahti.
Saisinko saman englanniksi. En nimittäin ymmärtänyt mitä juuri kirjoitit.
Olet kyllä osaltaan ihan oikeassa, mutta itse ainakin luen mieluummin liian positiivisia kuin liian negatiivisia arvioita. (Mieluiten toki niitä objektiivisia, realistisia ja rakentavan kriittisiä, mutta niitä on ehkä promille JA:n kirjoituksista.)
Huomattavasti paremmin ymmärrän meidän oman maajoukkueen ja sen pelaajien ylihehkutusta kuin perusteetonta dissaamista, mikä (anteeksi nyt vain) näyttää olevan sinun lempiharrastuksesi. Ylihehkutus kertoo sentään luottamuksesta ja tuesta omaa joukkuetta kohtaan. Tuo toinen taas...noh, en oikein edes tiedä mistä se kertoo. Ehkä siitä perinteisen suomalaisesta ajattelutavasta, jossa auringollakin on aina pilvireunus.
Itse toivoin näistä kisoista täydellistä floppia, jotta kiekkopiirit vihdoinkin heräisivät siihen kuinka surkeassa tilanteessa maamme pelaajatuontanto on ja reagoisivat heikon tuloksen jälkeen siihen ja muuttaisivat sitä parempaa suuntaan.
Itse toivoin näistä kisoista täydellistä floppia, jotta kiekkopiirit vihdoinkin heräisivät siihen kuinka surkeassa tilanteessa maamme pelaajatuontanto on ja reagoisivat heikon tuloksen jälkeen siihen ja muuttaisivat sitä parempaa suuntaan. Siksi inhoakin ylikaiken ylihehkutusta, koska siinä annetaan signaalia, että asiat olisivatkin hyvin. Petri Kontiola ei syksyllä NHL:ssä ole ykkössentteri ja Antti Raannalla on erittäin haastava tulokaskausi siellä päässä. Pelipaikka voikin nopeasti löytyä farmin farmista.
En tiedä missä määrin annat empirian tulla esteeksi toiveellesi Suomen maajoukkueen täydellisestä epäonnistumisesta, mutta ehkä olet huomannut, että suomalaisen pelaajatuotannon aallonpohja on selvästi ohitettu ja tilanne on kääntynyt selkeään nousuun.
Itse toivoin näistä kisoista täydellistä floppia, jotta kiekkopiirit vihdoinkin heräisivät siihen kuinka surkeassa tilanteessa maamme pelaajatuontanto on ja reagoisivat heikon tuloksen jälkeen siihen ja muuttaisivat sitä parempaa suuntaan.
Itse toivoin näistä kisoista täydellistä floppia, jotta kiekkopiirit vihdoinkin heräisivät siihen kuinka surkeassa tilanteessa maamme pelaajatuontanto on ja reagoisivat heikon tuloksen jälkeen siihen ja muuttaisivat sitä parempaa suuntaan. Siksi inhoakin ylikaiken ylihehkutusta, koska siinä annetaan signaalia, että asiat olisivatkin hyvin. Petri Kontiola ei syksyllä NHL:ssä ole ykkössentteri ja Antti Raannalla on erittäin haastava tulokaskausi siellä päässä. Pelipaikka voikin nopeasti löytyä farmin farmista.
Mikael Granlund oli ihan paperia AHL:llän pudotuspeleissä, kun ennakkohehkutusten mukaan miehen pitäisi olla ratkomassa NHL:llän playoffeja varma Calder-pysti takataskussa.
Minä taas toivon näistä kisoista täydellistä menestystä, koska se olisi minun mielestäni (lyhyellä tähtäyksellä) paljon mukavampaa kuin täydellinen floppi.
Minä myös uskon, että hyvällä menestyksellä olisi maamme pitkän aikavälin pelaajatuotantoon positiivisempi vaikutus, kuin kuin mitä olisi täydellisellä flopilla. Mutta meitä on moneen junaan!