Halifaxin Hirvi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- #17 & #29
No ei mikään ihme jos siellä kannatetaan Sveitsiä, kyllä täytyy jollain asteikolla olla latvasta laho jos Ruotsia kannattaa.
Suomi suomalaisille.
No ei mikään ihme jos siellä kannatetaan Sveitsiä, kyllä täytyy jollain asteikolla olla latvasta laho jos Ruotsia kannattaa.
No puolisen tuntia vielä ja ei tarvi taas vuoteen kuunnella kitinää.Mitähän lisäarvoa nämä sadat Mertsiä haukkuvat viestit oikein tuovat? Johan tämä nyt jo tiedetään, ettei kaikki tykkää Anzasta mutta pitääkö sitä jokaisen käydä täällä erikseen kitisemässä.
Eikös tämä ole keskustelupalsta? Itseä ainakin vituttaa Antza.
Jos tämä finaali päättyy tasan, niin eikai tässäkin vedetä jotain rankkareita, eihän?
Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt. Minkä ihmeen takia ei saisi kannustaa Ruotsia? Helvetin hyviä pelaajia, kaunista kiekkoa, hienoa katsomokulttuuria.
Ei sinällään, itse kyllä sympatiat tänään Sveitsin puolella, mutta en ymmärrä mitä kauheaa Ruotsissa on.
Jos tämä finaali päättyy tasan, niin eikai tässäkin vedetä jotain rankkareita, eihän?
No eipä oo pakko kuunnella, taivainen tarjolla.
Lieneeköhän kyseessä kateus? Ihan Suomi-Ruotsi otteluiden historia esimerkkinä.
Tähän vielä Mertsan puolueellinen näkemys niin vihaaminen on taattu.
Koko maikkarin tuotantotiimi toivoo aika avoimesti Sveitsin voittoa. Tai ehkä vielä enemmän Ruotsin tappiota..
Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt. Minkä ihmeen takia ei saisi kannustaa Ruotsia? Helvetin hyviä pelaajia, kaunista kiekkoa, hienoa katsomokulttuuria..
Pessimismi Anterossa huvittaa.
Vitsailet eikö vaan? Hallit puoliksi tyhjina, ja ne jotka hallilla istuu on hiljaa. Enpä oo paljoa kuullut ruotsalaisten kannustavan omiaan, vaikka pelataan maailmanmestaruudesta. Kauniista kiekostakin voidaan olla montaa mieltä, itse en erityisemmin diggaile Ruotsin pelitavasta.