MM-kisat 2013: Päivä 14 - mitalipelit (19.5.2013)

  • 210 328
  • 1 237
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitähän lisäarvoa nämä sadat Mertsiä haukkuvat viestit oikein tuovat? Johan tämä nyt jo tiedetään, ettei kaikki tykkää Anzasta mutta pitääkö sitä jokaisen käydä täällä erikseen kitisemässä.
No puolisen tuntia vielä ja ei tarvi taas vuoteen kuunnella kitinää.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
No ei mikään ihme jos siellä kannatetaan Sveitsiä, kyllä täytyy jollain asteikolla olla latvasta laho jos Ruotsia kannattaa.

Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt. Minkä ihmeen takia ei saisi kannustaa Ruotsia? Helvetin hyviä pelaajia, kaunista kiekkoa, hienoa katsomokulttuuria.

Ei sinällään, itse kyllä sympatiat tänään Sveitsin puolella, mutta en ymmärrä mitä kauheaa Ruotsissa on.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt. Minkä ihmeen takia ei saisi kannustaa Ruotsia? Helvetin hyviä pelaajia, kaunista kiekkoa, hienoa katsomokulttuuria.

Ei sinällään, itse kyllä sympatiat tänään Sveitsin puolella, mutta en ymmärrä mitä kauheaa Ruotsissa on.

Lieneeköhän kyseessä kateus? Ihan Suomi-Ruotsi otteluiden historia esimerkkinä.
Tähän vielä Mertsan puolueellinen näkemys niin vihaaminen on taattu.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
No eipä oo pakko kuunnella, taivainen tarjolla.

Eihän se nyt haittaa kun ei ole negailemassa ja manaamassa Suomen matseja. Pessimismi Anterossa vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Koko maikkarin tuotantotiimi toivoo aika avoimesti Sveitsin voittoa. Tai ehkä vielä enemmän Ruotsin tappiota..

No olisihan nuo molemmat makeita asioita. Pettyneet koeputkipojat tuijottamassa luistimiaan ja kuningashuoneen degeneroituneet verorahasyöpöt poistumassa hallista naama norsunvitulla. Kelpais.

Erilaisuutta tavoittelevat cityhipsterit voi toki rauhassa kannustaa Ruotsia niin, että converset pyörii jaloissa. Sillä jos millä voi pestä kotikylän junttiutta nahasta pois.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Taitaa nyt käydä niin, että Ruotsin pakit pystyy syöttelemään omille tuon Sveitsin karvauksen alta. Ja hyökkäyspäässä sama homma. Edes Sveitsin jätkillä ei vaan energia riitä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Tätä mä en ole ikinä ymmärtänyt. Minkä ihmeen takia ei saisi kannustaa Ruotsia? Helvetin hyviä pelaajia, kaunista kiekkoa, hienoa katsomokulttuuria..

Vitsailet eikö vaan? Hallit puoliksi tyhjina, ja ne jotka hallilla istuu on hiljaa. Enpä oo paljoa kuullut ruotsalaisten kannustavan omiaan, vaikka pelataan maailmanmestaruudesta. Kauniista kiekostakin voidaan olla montaa mieltä, itse en erityisemmin diggaile Ruotsin pelitavasta.
 

make-88-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Gerberiltä iso torjunta. Sveitsillä on nyt otetta ja eikun kaikki peliin!

Edit. Ja siihen taitaa ratketa ruotsi tuskin kusee kahden maalin johtoaan.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Vitsailet eikö vaan? Hallit puoliksi tyhjina, ja ne jotka hallilla istuu on hiljaa. Enpä oo paljoa kuullut ruotsalaisten kannustavan omiaan, vaikka pelataan maailmanmestaruudesta. Kauniista kiekostakin voidaan olla montaa mieltä, itse en erityisemmin diggaile Ruotsin pelitavasta.

Enemmän tässä tarkoitin seuratasolla katsomokulttuuria, samanlaista hassuhattumeininkiä tuo taitaa maaotteluissa olevan kun Suomessakin.

Jaaha, 3-1.
 

Ralph

Jäsen
Gabriel Landeskogilta loistava syöttö Gerberin polkkeen kautta!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Terve. Ruotsi 3-1 johtoon. Nätisti Sveitsin pakki ryssi viivalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös