... NHL-mitat kaukaloihin ja heti.
Taitaapi olla juuri toistepäin, sillä vierasjoukkue on "Jokereiden" vaihtoaitiossa.
Änäriä katsoessa tuo ähellys puhellus ja mailojen kalke vai entisestään korostuu, kun kaikki paikat kaukalon laitoja myöten on mikitetty :)
Ja sekö on sitten parempi, että mitään kaukalon ääniä ei kuulu, kuten Urhon lähetyksissä oli tapana? Seuraatko muuten KHL:llää? Siinä sinulle sopivaa jääkiekkoa.
KHL:ssä pelataan loistavaa jääkiekkoa. Mieletön määrä taitoa jäällä.Ja sekö on sitten parempi, että mitään kaukalon ääniä ei kuulu, kuten Urhon lähetyksissä oli tapana? Seuraatko muuten KHL:llää? Siinä sinulle sopivaa jääkiekkoa.
KHL:ssä pelataan loistavaa jääkiekkoa. Mieletön määrä taitoa jäällä.
Itse en jaksa syttyä lentokenttäkurvailusta, mutta kaipa sillekin on sitten tilausta, kun osa porukasta ainakin väittää tykkäävänsä siitä.
Kannattaisi NHL:ssä pistää pari metriä lisää leveyttä kaukaloihin. Nyt huonosti luistelevat hormonihiiretkin pysyvät turhan hyvin kyydissä mukana. Tulisi peliinkin enemmän varianssia, eikä homma olisi niin pelkistettyä.15 matsia seurasin tällä kaudella ja kymmenessä tempo oli paskempi kuin perus SM-liigahöntsässä. Pari peliä oli oikeasti hyvää seurattavaa kaukalosta huolimatta.
Itse en jaksa syttyä lentokenttäkurvailusta, mutta kaipa sillekin on sitten tilausta, kun osa porukasta ainakin väittää tykkäävänsä siitä.
Kyllähän jotkut punakoneen aikaiset pyörityspätkät 70-80- luvuilta ovat liki lätkää nautittavimmillaan. Itse kyllä pidän.
Onhan noi pätkät hienoja, mutta mitä tekemistä niillä on nykyisen KHL-kiekon kanssa? Taitoihinsa nähden ylipalkatut kolmoskorin pelaajat, pari poikkeusta lukuunottamatta surffailevat lentokentällä todella hitaalla temmolla. Poikkeuksilla tarkoitan niitä pelaajia, jotka voisivat NHL:ssä pelata, jos vain eivät olisi niin mukavuudenhaluisia.