MM-kisat 2013: Päivä 1 (pe 3.5.2013)

  • 163 879
  • 1 026
Tila
Viestiketju on suljettu.

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suomi vie kaksinkamppailuja välillä miten tahtoo mutta tulosta ei synny. Yllättävän hyvää suorittamista monelta pelaajalta. Noilla yv-määrillä pitäisi kyllä olla peli jo paketissa.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Lepistö kotia ja Nummelin tilalle. Heikoisti pelanneet myös Melart, Haataja, Viitaluoma ja Pesonen

Lepistö ollut Suomen parhaita pakkeja, vaikka on tuhlaillutkin paikkoja. Ihmettelin itsekin, kuinka Lepistö on ollut niinkin varma tänään.

Myös Pesonen ollut ihan kohtuullinen ja teki kuitenkin 2-1 maalin hienolla ohjauksella. Muuten olen samaa mieltä kanssasi. Hagmanin voisi lisätä vielä listaan.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Tämä on kyllä niin tuttua, 100 laukasta ja paikkaa ja nolla maalia. Toivottavasti nyt menis sisään niin tulisi voitto varsinaisella peliajalla.

// Ja sit viel Haataja munailee hyökkäyspäässä.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä en kyllä ymmärrä miksi Haatajaa roikotetaan tuolla maajoukkueen mukana kun ei ole koskaan onnistunut tällä tasolla.

e. ja saman tien jäähylle
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Saksalle ylivoima, tähän nyt maali niin johan alkaa naurattamaan.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Haataja ratkoo. Jäähyboksista meinaan!
 

Sorcerer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lepistö ollut Suomen parhaita pakkeja, vaikka on tuhlaillutkin paikkoja. Ihmettelin itsekin, kuinka Lepistö on ollut niinkin varma tänään.

Myös Pesonen ollut ihan kohtuullinen ja teki kuitenkin 2-1 maalin hienolla ohjauksella. Muuten olen samaa mieltä kanssasi. Hagmanin voisi lisätä vielä listaan.

Totta mutta kyllä Nummelin kiekollisena olisi ollu parempi tai Mäenpää. Pesosen ainut plussa tuo maali. Koskiranta ja Saippua hienoa peliä!
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Tältä se sitten näyttää kun on SM-liigasta kerätty maajoukkue. Saksalle tästä maali niin on jätkillä murot uikkareissa kunnolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös