Paskan vitut tuonne mitään Tuppuraisia enää oteta. Ei mitään käyttöä missään ketjussa, ikävä fakta. Alempiin ketjuihin on jo ihan saatanasti tyrkyllä jätkää ja kärkiketjuihin Tuppuraisen taidot ei riitä alkuunkaan.
Tuppuraisen nostaminen joukkueeseen on myös iso yllätys, mutta ei välttämättä huono veto.
Nokelainen, Petrell ja Puistola pihalla.
SAMOIN PELTONEN!!!
Pakko myöntää, että minulle Tuppurainen oli pieni yllätys. Toki pelasi todella hyvin pleijareissa, väänsi tärkeitä maaleja ja pelasi muutenkin energisesti. Roolia pystyy hyvin muuttamaan energisyytensä ansiosta. Tuppurainen pelannee alemmissa ketjuissa ajellen kaikkea mikä liikkuu ja yrittää välillä murtautua maalintekoon. Monipuolinen laituri Tuppu kuitenkin on.Itseäni tämä ei yllättänyt pätkääkään. Olihan tuo nyt enemmän kuin pääteltävissä kun miestä ei edes tuonne EHT:lle roudattu vaan annettiin levätä raskaan play-off kevään jälkeen. Huono veto Allun nostaminen joukkueeseen ei missään tapauksessa ole. Huikea kevät alla ja tuottaa liikkeellään ongelmia puolustajalle kuin puolustajalle.
Peltosen poisjäänti oli kyllä jäätävä yllätys.. hieman menee aikaa sulatellessa. Kyllä Jalonen nyt viimeistään sen todisti, että ei ole niinsanotusti munan mitasta kiinni nämä päätökset.
Juuri nyt olen valintoihin todella pettynyt. Ei auta pitkään surkutella muutaman pelaajan tippumista, lähinnä Peltonen, Kousa ja Petrell, koska kisat alkaa kohta ja sitten ollaan Leijonien puolella alusta loppuun! Meni miten meni!
Enemmän Tuppuraista ihmetyttää Kiiskisen valinta. Kaksi matsia ykkösketjussa huippukaverien vierellä sokaisi Jukan?
Juuri nyt olen valintoihin todella pettynyt. Ei auta pitkään surkutella muutaman pelaajan tippumista, lähinnä Peltonen, Kousa ja Petrell, koska kisat alkaa kohta ja sitten ollaan Leijonien puolella alusta loppuun! Meni miten meni!
Mielestäni olisi erikoista jos pudotuspelien MVP ei olisi mukana mutta hävinneistä jengeistä silti liuta miehiä.