Mainos

MM-kisat 2011: Päivä 6 (ke 4.5.2011)

• 127 884
  • 805
Tila
Viestiketju on suljettu.

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Immonen on hyvä pelinrakentaja, mutta niin on Mikkekin. Ja ne, ketkä sanovat, että Mikke on hävinnyt kuvasta heti, kun isompi maa tuli vastaan: tehkää ittellenne jotain ja nopeesti (pelikieltoa?). Hyviä passeja kokoajan YVllä, mutta porukka ei ammu ja jos ampuu, ampuu ne veskaa päin tai sutii ohi.

Vastauksia nyt: Miksi Immonen on edelleenkin ykköslaukojan paikalla, tai siis Teemu Pulkkisen paikalla?

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Vittu kun Suomi helisee.
joo eikä kuulemma ole edes paikkoja. No pakko myöntää että Tsekki-veska on ollut loistava, mutta olisi noista ainakin pari pitänyt jo laittaa.

Toniii

Jäsen
Huikeeta itkemistä tämä ketju täynnä. Muistuikin just mieleen, että miks mun ei pitänytkään tätä paskaa lukea. Ei mulla muuta, kiitos hei, jatkakaa.

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Ei helvetti mitä laukauksia. Suomi ottaa turpaansa 100 varmasti ryssiltä ja slovakeilta. Saksa voitetaan rankkareilla.
Ei Vehanen ainakaan ole selkeä ykkösvahti.

Suosikkijoukkue
Kärpät, Philly Flyers, Larva ja Todd Timantti
EI VOI, korostan: EI VOI TUHLATA NÄIN PALJON!

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Jimmie Ericsson vie Ruotsin 5-2 johtoon Yhdysvaltoja vastaan. Näin Ruotsi voittaa lohkon ja kohtaa Ranskan perjantaina.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Tää on kyllä aika kivaa. Ketä haukutaan ja mollataan seuraavaksi? Seuraavasta paikasta epäonnistuja saa luvan ottaa sen hassutuksen osakseen.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vois nyt sitten leimata sen Joensuun passin ja heittää helvettiin joko Puistolan tai jonkun näistä tusinahyökkääjistä Lahti / Pyörälä.

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hallitsee siis.

Hallitsee ehkä näennäisesti kun Tshekki jäädyttää peliä. Ketä kiinnostaa jos hallitaan peliä? Ei ainakaan minua, tälläisissä turnauksissa.

Paikkoja on ollut pariin maaliin, mutta kun jäädytään niin jäädytään koko porukalla.

EDIT: Lahti, Pyörälä, Pihlström ja Pesonen ovat olleet kyllä aika turhakkeita. Eivät ole saaneet juuri mitään aikaan. Ja mainitaan tähän myös Ruutu. Ketä sinne vielä jäi? :)

Toivotaan parempaa huomista.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
"Pesonen, komea rytminmuutos" Minun mielestä Pesonen leikkasi keskelle ja veti sen päälle logoon.

Ralph

Jäsen
Laakkonen-Viitaluoma-Vihko
Mäenpää-Puustinen

Tolla ylivoimalla uppois.

Mokke pois ja Ruutu jäälle, haistakaa paska.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.