MM-kisat 2011: Päivä 15 (pe 13.5.2011) - välieräpäivä

  • 234 305
  • 921
Tila
Viestiketju on suljettu.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan vitun huikeeta!! MG on kyllä ihan uskomaton junnu! Upeasti kyllä kaatui ryssät, Ruattalaiset onkin sitten jo ihan eri tason porukka. Eiköhän tällä hengellä swedutkin kaadu!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Granlundin peliä oli kyllä ilo seurata. Miten ihmeessä kaverista on tullut MM-tasolla noin dominoiva, kunnei edes SM-liigassa pystynyt vastaavanlaiseen hallintaan?

Herää kysymys eikö Suomessa ole ollut riittävästi haastetta kaverille :)? Taso vaan nousee, kun vastus paranee.
 

Ralph

Jäsen
Kekäläinen studiossa näyttää siltä että mietiskelee rahasummia millä Granlund pelaa ensikaudella Jokereissa, sitten vasta NHL:ssä..
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Jatkoaika: Minä haluan kiittää kaikkia täällä! Meillä on yhtenäinen joukkue täälläkin Suomen takana kotisohvilla! Oli todella hieno seurata peliä näin virtuaalisesti teidän kanssa.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Jatkoaika: Minä haluan kiittää kaikkia täällä! Meillä on yhtenäinen joukkue täälläkin Suomen takana kotisohvilla! Oli todella hieno seurata peliä näin virtuaalisesti teidän kanssa.

Ja nyt hoidetaan ne svedu pellet!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Toi Micke on kyllä todella suuri pelaaja. Jumalauta tossa haastattelussakin, "se nyt oli vaan yksi maali". Tolla asenteella ja nöyryydellä mennään todella pitkälle.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Jatkoaika: Minä haluan kiittää kaikkia täällä! Meillä on yhtenäinen joukkue täälläkin Suomen takana kotisohvilla! Oli todella hieno seurata peliä näin virtuaalisesti teidän kanssa.

Vaikeuksien kautta voittoon, me kasvettiin kaikki änkyttäjistä Suomen Kannattajiksi. Minäkin häpeän negatiivisuuksiani ja Jalos-kritiikkiä, NÄYTÄ MULLE JALONEN MITEN VOITETAAN KULTAA!
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tää kyllä huikea jääkiekkomaa, ei voi muuta sanoa. Itse olen aina pessimistinen paskiainen Suomen suhteen, mutta aina saa yllättyä. Ihan huikea esitys, ja Granlundin ilmaveivi. Ihan uskomaton peli.

Joukkue, jolta en oikein mitään odottanut, on taas finaalissa. Kiitos!
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Toi Micke on kyllä todella suuri pelaaja. Jumalauta tossa haastattelussakin, "se nyt oli vaan yksi maali". Tolla asenteella ja nöyryydellä mennään todella pitkälle.

Näen Miken haastatteluissa Raipemaisia piirteitä. Joka on helvetin hieno asia, fiksut pärjää aina.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jatkoaika: Minä haluan kiittää kaikkia täällä! Meillä on yhtenäinen joukkue täälläkin Suomen takana kotisohvilla! Oli todella hieno seurata peliä näin virtuaalisesti teidän kanssa.
Onhan se puolet huvista lukea otteluseurantaa. Moneltakohan saattaisi tulla uni silmään?
 

Jeffrey

Jäsen
Ei kai tässä....

Ihanaaa!!!!

Sekin on vallan ihanaa, että vaikka tänään jäinkin kotisohvalle seuraamaan. Niin varmaan puolet pelistä meni Jatkoajassa "tuttujen" kanssa.

Mahtavaa kun koko maan pojat on kerrankin samalla hiekkalaatikolla!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Näen Miken haastatteluissa Raipemaisia piirteitä. Joka on helvetin hieno asia, fiksut pärjää aina.

Totta, selkeästi Granludnia harmitti kun kaikki kyselee vain maalista, eikä kysy mitään muuta. Koitti painottaa että oli vain yksi maali ja joukkue pelasi hyvin.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Näistä Suomen junnujen haastatteluista (Granlund & Lajunen) tulee entistä enemmän tunne että sunnuntaina voitetaan. Kumpikaan ei ollut moksiskaan, vaikka Venäjä on juuri raiskattu välierässä.

Huikeita jannuja.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Onhan se puolet huvista lukea otteluseurantaa. Moneltakohan saattaisi tulla uni silmään?

Mietin vähän samaa, että taitaa käydä niin, että tämä peli pyörii fanipojan sielussa vähän aikaa vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös