Meinaakko että kaks ykköseen vai yks kakkoseen.
Granlundin peliä oli kyllä ilo seurata. Miten ihmeessä kaverista on tullut MM-tasolla noin dominoiva, kunnei edes SM-liigassa pystynyt vastaavanlaiseen hallintaan?
Jatkoaika: Minä haluan kiittää kaikkia täällä! Meillä on yhtenäinen joukkue täälläkin Suomen takana kotisohvilla! Oli todella hieno seurata peliä näin virtuaalisesti teidän kanssa.
Jatkoaika: Minä haluan kiittää kaikkia täällä! Meillä on yhtenäinen joukkue täälläkin Suomen takana kotisohvilla! Oli todella hieno seurata peliä näin virtuaalisesti teidän kanssa.
Toi Micke on kyllä todella suuri pelaaja. Jumalauta tossa haastattelussakin, "se nyt oli vaan yksi maali". Tolla asenteella ja nöyryydellä mennään todella pitkälle.
Onhan se puolet huvista lukea otteluseurantaa. Moneltakohan saattaisi tulla uni silmään?Jatkoaika: Minä haluan kiittää kaikkia täällä! Meillä on yhtenäinen joukkue täälläkin Suomen takana kotisohvilla! Oli todella hieno seurata peliä näin virtuaalisesti teidän kanssa.
Näen Miken haastatteluissa Raipemaisia piirteitä. Joka on helvetin hieno asia, fiksut pärjää aina.
Onhan se puolet huvista lukea otteluseurantaa. Moneltakohan saattaisi tulla uni silmään?
Onhan se puolet huvista lukea otteluseurantaa. Moneltakohan saattaisi tulla uni silmään?
Ei pidä kyllä unohtaa Lajustakaan. Aika huikea mukaan tulo kaverilta.