MM-kisat 2011: Päivä 15 (pe 13.5.2011) - välieräpäivä

  • 234 299
  • 921
Tila
Viestiketju on suljettu.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
No jaa, eivät nyt mitenkään poikkeuksellisen hyviä Granlundia lukuun ottamatta. Tietysti jos on kansallistunteesta sekaisin ja Mertsi vielä pauhaa, niin varmasti tuo siltä näyttää.

Kyllä ryssien surkeus paistaa kaikesta tekemisestä läpi. Ei se ole tietenkään suomalaisilta mitään pois.

Koville ottaa...
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Sunnuntaina nähdään Suomi-Ruotsi finaali. Minä nuolaisen nyt ennenkuin tipahtaa.
 

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
No jaa, eivät nyt mitenkään poikkeuksellisen hyviä Granlundia lukuun ottamatta. Tietysti jos on kansallistunteesta sekaisin ja Mertsi vielä pauhaa, niin varmasti tuo siltä näyttää.

Kyllä ryssien surkeus paistaa kaikesta tekemisestä läpi. Ei se ole tietenkään suomalaisilta mitään pois.

Minä en ole tänään kuullut sanaakaan "mertsiä" , lähinnä alistunutta venäläistä. hehheh Terveisiä Pietarista. Saivat nyt koston siitä Buren suorittamasta anaaliraiskaukseta 199?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No jaa, eivät nyt mitenkään poikkeuksellisen hyviä Granlundia lukuun ottamatta. Tietysti jos on kansallistunteesta sekaisin ja Mertsi vielä pauhaa, niin varmasti tuo siltä näyttää.

Kyllä ryssien surkeus paistaa kaikesta tekemisestä läpi. Ei se ole tietenkään suomalaisilta mitään pois.

Suomi on joukkue, jos et ole sitä vielä puusilmäisyydeltäsi tajunnut.
Venäjällä on varmasti paljon enemmän taitoa kuin Suomella, mutta ei vaan riitä.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mitä mieltä tästä on Alexandra?
 

Ralph

Jäsen
Suomi voitti, olin nopein. Olenko paras, olen!!
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Petri Vehanen on hyvä jääkiekkomaalivahti.

Tuo joukkue on aika huikea. Kiitos Suomi!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt voi sanoa, että VEHANEN oli ottelun hahmo yhdessä Granlundin kanssa.

Tämä biisi omistettu Vehaselle. En uskaltanut kehua Vehasta kesken pelin...

Kiitos Suomi! Kiitos Granlund! Kiitos Vehanen! Kiitos koko joukkue!

13. perjantai epäonnen päivä my ass!
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Mietin eilisen Kanada-Venäjä matsin jälkeen että todellakin onni että Venäjä tulee vastaan. Kanada kun virheitään lukuunottamatta olisi paljon enemmän pelottanut ja ollut selvästi varmasti vaikeampi vastustaja Suomelle.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mahtavaa Suomi! Upeaa! Parasta sitten Torinon!
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
En pystynyt kommentoimaan pelin aikana mutta 30 vuotta kiekossa mukana olleena on pakko sanoa että Suomen maajoukkueen yksi parhaista peleistä ikinä.

Granlund, Immonen ja Vehanen. Uskomatonta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös