MM-kisat 2011: Päivä 13 (ke 11.5.2011) - puolivälieräpäivä 1

  • 37 369
  • 212
Tila
Viestiketju on suljettu.

Sorcerer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ruotsi ehdottomasti jatkoon tästä, Saksa ei Tsekille pärjään välierässä. Takatukat lähtee toivon mukaan sitten lauluun Ruotsin nuorukaisten toimesta jotka muuten pelaavat aivan saatanan hienoa kiekkoa.

Itse olen juuri samaa mieltä. Kehtaa sitten katsoa senkin matsin. Empä ole muutenkaa Saksasta ikinä digannu. Ruotsi 2-1 Berglund. Nopeasti käännettiin hyökkäys ja Ruotsi käytti paikan toisin kuin Saksa
 

Ralph

Jäsen
Thörnberg! Mertaranta muuten kehuu Tebendytä jatkuvasti. Mertarannan suosikkipelaaja?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ruotsi ehdottomasti jatkoon tästä, Saksa ei Tsekille pärjään välierässä. Takatukat lähtee toivon mukaan sitten lauluun Ruotsin nuorukaisten toimesta jotka muuten pelaavat aivan saatanan hienoa kiekkoa.


Kylläkyllä, mutta jos ruotis ratkaisisi pelin jo ensimäisessä erässä, niin sitten voisi painua nukkumaan. Nyt voi sentään nauttia kiekosta.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Ruotsi voittaa pelin. Saksa on tuhlannut jo liikaa tekopaikkoja.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo-o, taas näissä kisoissa nähdään että ennakkosuosikki saa roikkua ja kahvaa ilman jäähyjä. Ihme touhua...saatana.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Mailaa saa käyttää aika surutta ja varsinkin saksalaisten puolelta tuo koputtelu ja huitominen on aika kuvottavaa. Hyvätasoinen erä minun silmääni, Ruotsin hyökkäyspeliä on ilo katsoa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ruotsilla kaiken lisäksi enemmän KHL-pelaajia.

Elä tästähän päästään taas siihen että KHL on kaikkien aikojen kovin liiga.

nOOOOOOOOt.

Eiköhän Saksa vielä tasoihin puske (montakin kertaa?) mutta luotetaan Ruotsiin ja hoitavat viimeistään jatkoajalla homman, jos ei niin olen ihmeissäni.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saksa pelaa kuin JYP

Sanoin heti ekan alkusarjapelin nähtyäni, että Saksa on näiden kisojen JYP:

- vahva karvaus
- liike, nopeiden lähtöjen ja nopean pelin kääntämisen korostaminen
- vahva takakarva ja viisikkopuolustus

Tässä tärkeimmät, erityisesti mestarikauden JYP pelasi noin. Ruotsi saattaa olla vielä helteessä. Muilla samoja tuntemuksia?

Jupa
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ruotsi on ollut haavoittuva, Saksa tulee kovaa edestä ja takaa. Nahkahousut voivat alkaa kiristää viimeistään kolmosessa jos tuolla höyryllä jatketaan. En jaksa millään uskoa etteikö väsy tulisi ja kun väsy tulee niin Ruotsin ykköskenttä ratkaisee ottelu.

Toinen erä on tärkein erä Saksalle, silloin pitää rankoa paikoista ja iskeä mieluusti itsensä parin maalin johtoon.
 

Ralph

Jäsen
Jupa toistaa itse itseään.

Mertaranta sanoi että Saksa siirtynyt seitsemän pakkiparin käyttöön, jaa.

Persson 3-1, game over?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaahas, homma taitaa olla taputeltu. Ruotis alkoi pelaamaan ja saksalaiset karvaaavat/taklaavat itsensä ulos tilnteista.
 

chubster

Jäsen
Onko nyt Saksaa symppaavat silmät vai mistä johtuu, että Ruotsin pojat saa koko ajan koukkia ja estää todella paljon Saksan pelaajia ilman jäähyjä?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Jupa toistaa itse itseään.

Mertaranta sanoi että Saksa siirtynyt seitsemän pakkiparin käyttöön, jaa.

Persson 3-1, game over?

Mahdoinko kuulla oikein, että Mikko Lehtonen pärjäsi hyvin Elitserienin pakkien pistepörssissä? Vai puhuiko koko pistepörssistä? Game over on lähellä, kun ylivoiman tuhlaavat.
 

Ralph

Jäsen
Mattias Tedenby dominoi ja Mertaranta aivan haltioissaan. Mitä tahansa Tedenby tekeekin niin Mertaranta kehuu häntä ja kertoo kuinka taitava ja nopea hän on. Mertaranta lehtereillä Tedenbyn HV71-paita päällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös