Miksi muuten jengi huutaa Osalaa kentälle kun samassa lauseessa toivotaan katkomaan Kovalchukin nilkat/kädet/polvet ym? Eihän Osala ole erikoismies tällaisissa tapauksissa. En ainakaan muista ainuttakaan tapausta, jossa Osala olisi vahingoittanut tahallisesti vastustajaa.
Nyt pitäisi vaihtaa maalivahtia, jottei Vehasen selkäranka täysin murru. Maaleista en pistäisi kyllä Peten piikkiin yhtäkään, mutta täydellinen turpasauna syö joka tapauksessa miestä.
Mitäs väliä sillä on jos tässä tiistai höntsässä vähän kirmailee ja hakee pisteitä omaan pussiin?
Ootko tosiaan niin tyhmä, että luulet saman jatkuvan peleissä missä on panosta?
Sinähän näit suuret linjat siten, että Suomen pitää varautumaan pelaamaan sijoista +10 mikäli Vehanen on maalissa.
Tuohan tarkoittaa Venäjälle entistä enemmän maalipaikkoja?Loppuottelussa kohdataan uudelleen. Sitten on meillä mukana myös Nummelin ja Kukkonen.
Kyllä. Minä ainakin olen. MYös vatanen on kyllä ollut erittäin heikko tässä pelissä, ei riitä taso pojulla kun vastus vähän kovenee.
15min = puolitoista erää
Jaksaako porukka vittuuntua merkityksettömästä pelistä? Vetääkö porukkaa oikeasti itku kurkussa telkkaria kiinni?
Montako laadukasta maalintekopaikkaa Suomi on tässä ottelussa luonut?Jos Suomi käyttäisi edes 0,0001 prosenttia maalitilanteista hyväkseen niin tilanne olisi tasan
No ei se kaukana ollut. Kuinka moni arveli etukäteen Suomen joutuvan alkulohkossaan tiukille - minun lisäkseni? Ja kun nyt katsoo tätä peliä, tulee kysyneeksi, montako Tanska olisi tehnyt, jos Vehanen olisi ollut maalissa. No, Vehanen on parempi kuin odotin, mutta hänen egonsa ja torjuntaprosenttinsa laskee kuin se kuuluisa lehmän häntä. Mutta pääasia saavutettiin.
Jos Suomi käyttäisi edes 0,0001 prosenttia maalitilanteista hyväkseen niin tilanne olisi tasan
Tuohan tarkoittaa Venäjälle entistä enemmän maalipaikkoja?